Jagnięcina na grilla

1. Data: 2000-05-23 21:43:04

Temat: Jagnięcina na grilla
Od: "Jerzy" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dla wszystkich, którzy marzyli o zakupie jagnięciny najlepszej jakości mam
dobrą wiadomość.
Ruszył pierwszy sklep internetowy z mięsem importowanym m. innymi z Nowej
Zelandii.
Jeśli ktoś miał fajne przepisy na jagnięcinę , a denerwował się na jakość
mięsa kupowanego w naszych sklepach nareszcie pojawiła się alternatywa.

Pozdrowienia
Jurek

1. Data: 2000-05-24 13:51:18

Temat: Re: Jagnięcina na grilla
Od: "Mariusz Butler" <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
jakość
>mięsa kupowanego w naszych sklepach nareszcie pojawiła się

Witaj,

mnie rowniez to cieszy, ale podaj laskawie, pod jakim adresem mozna
to-to znalezc i czy, byc moze, sam z tego juz korzystales??

smacznie pzdr
Mariusz

1. Data: 2000-05-25 14:49:27

Od: "Jerzy" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> mnie rowniez to cieszy, ale podaj laskawie, pod jakim adresem mozna
> to-to znalezc i czy, byc moze, sam z tego juz korzystales??

Adres sklepu z jagnięciną http://www.steki.pl
Z jagnięciny korzystam , bo sam ją importuję. Dotychczas dostarczaliśmy
tylko do najlepszych restauracji.
Aktualnie opanowaliśmy logistykę i możemy dostraczać na indywidualne
zamówienia.
Najlepszy na grilla jest comber z kostką (Frenched racks)
Ceny są wysokie, ale mięso jest naprawdę doskonałe.

Pozdrowienia
Jurek

klub smakoszy leniwych
zjadłam super ciasto!!!!!!!