Jaja przepiórcze

1. Data: 2011-03-25 13:56:28

Temat: Jaja przepiórcze
Od: Mohini <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Obecnie piszę pracę magisterską na temat preferencji
konsumenckich jaj przepiórczych. Wiem ,że jajka te nie cieszą się dużą
popularnością. Piszę tutaj bo chcę odszukać kogoś kto właśnie je
kiedyś jadł lub jada regularnie aby podzelił się swoja opinią. Osoby
które się z nimi nie spotkały również fajnie gdyby się udzieliły.
Będzie lepszy przekrój danych. Pomyślałam ,że forum biegowe będzie
pomocne z racji udzielajacych się osób które cenią sobie zdrowa
żywność. Bardzo proszę o pomoc ankieta nie trwa długo ,jest czytelna i
łatwa do wypełnienia.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. To dla mnie bardzo ważne.
Paulina Wilk

http://www.ankiety.sitehosting.pl/viewS ... survey=891

2. Data: 2011-03-25 14:43:49

Temat: Re: Jaja przepiórcze
Od: Mohini <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 25, 2:56 pm, Mohini <p...@t...pl> wrote:
> [...]
> łatwa do wypełnienia.
> Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. To dla mnie bardzo ważne.

survey=891

3. Data: 2011-03-25 14:47:02

Od: Mohini <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

POPRAWNY LINK

http://www.ankiety.sitehosting.pl/viewSurvey.php?id_
survey=891

Dziękuje wszystkim którzy zechcą mi pomóc.

Blog z bardzo cennymi informacjami. To nie żaden spam.
Kaloryczność potrawy
jak schudnąć mimo wilczego apetytu i lenistwa ....
najzdrowsze jogurty i serki homogenizowane
Problem z odżywianiem