Jajecznica na teflonie ?

21. Data: 2010-01-20 07:11:00

Temat: Re: Jajecznica na teflonie ?
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RadekD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:hj1js6$tjs$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Może to i głupie - ale nie mam pomysłu
> czym zamięszać jajecznicę na teflonowej patelni.
>
> Z tego co wiem to metalowa łyżeczka nie nadaje się
> do używania na teflonowej patelni.
> Mam drewnianą - ale jakoś mi nie podchodzi -
> za duża i bardzo nasiąka.
> Przydała by się z jakiegoś tworzywa, które wytrzyma
> wysoką temperaturę i nie porysuje teflonu - jakieś pomysły ?

pl.rec.kuchnia
raczej tam spytaj :-)

22. Data: 2010-01-20 07:37:44

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> są takie
> wejdz do 1 lepszego marketu i poszukaj

oj tu niebylbym taki hop do przodu, ostatnio czytalem o takich
"tworzywowych" akcesoriach prosto z chin, co to wlasnie w kontakcie z wysoka
temperatura wydzielaly mocno szkodliwe substancje, takze uwazalbym na takie
rzeczy

23. Data: 2010-01-20 17:18:13

Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy dobrym teflonie zwykle możesz mieszać nawet stalową łyżką, tylko taką bez
ostrych krawędzi, albo aluminiową.
Ba, nawet widelcem, byle nie za ostrym.
Natomiast noże są wykluczone.
JaC

-----

24. Data: 2010-01-20 18:35:45

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Józek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> A ty poszukaj słownika ortograficznego w internecie.

Profesor Miodek się znalazł :))

Cezar

25. Data: 2010-01-22 00:49:42

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"RadekD" hj1js6$tjs$...@n...onet.pl

> [...]
> Przydała by się z jakiegoś tworzywa, które wytrzyma
> wysoką temperaturę i nie porysuje teflonu - jakieś pomysły ?

Pomerdaj, zanim rzucisz na patelnię. :)

Są drogie patelnie, które niby można drapać widelcami -- miałem taką
i porysowała się tak potwornie, iż teflon złuszczył się. A są i takie
zwyczajne, tanie, których ponoć nie należy drapać -- też mam takie,
i można je drapać, drapać bez widocznych efektów... IMO nie warto
kupować drogich patelni. :)

Ja normalnie jem 15 jajek tygodniowo -- większość w formie jajecznicy. :)
Jajka są smaczne, mają w sobie dużo dobrych składników, nie tuczą, nie
powodują (wbrew obiegowym pogłoskom) wzrostu poziomu cholesterolu...

-=-

Gdy miałem dwa razy mniej lat niż mam teraz, na śniadanie jadłem 12 jajek
i tyleż na kolację. :) I tak kilka tygodni wakacyjnych. :) Mieszkałem niemal
na wsi, więc jajka były ,,zdrowe''. :) Teraz też jem ,,zdrowe''. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

26. Data: 2010-01-22 00:52:06

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"szerszen" hj6bsr$npd$...@n...task.gda.pl

> [...]
> "tworzywowych" akcesoriach prosto z chin, co to wlasnie w kontakcie
> z wysoka temperatura wydzielaly mocno szkodliwe substancje, takze

Było o tym głośno -- tworzywa toksyczne, drewno nasiąkliwe... Nie
warto zawracać sobie głowy tymi patyczkami. :) Widelec i po krzyku.
Szybciej patelnia popsuje się z powodu innego niż zadrapanie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

27. Data: 2010-01-23 13:24:37

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero powyżej 600°C, Czyli bez tłuszczu nie nada...- Hide quoted text -
Tłusz spala sie w temp. ok 300 wiec predzej spalisz niz uzyskasz taka
temperature.

Pozdrawaiam
Dy

termostat