Jak było na wspólnych zakupach ?

1. Data: 2001-04-07 18:32:19

Temat: Jak było na wspólnych zakupach ?
Od: "Misio" <m...@r...zax.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi
Jak było na wspólnych zakupach ?
Pogoda wam dopisała jak ta lala :)
Pochwalcie się - coście ciekawego zakupili :)
Mi się niestety nie udało z wami spotkać :( gdyż nie pojechał :(
Pozdrowienia.
Misio

2. Data: 2001-04-08 04:16:35

Temat: Re: Jak było na wspólnych zakupach ?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misio wrote:
> Jak było na wspólnych zakupach ?

Bardzo fajnie i milo. Widzialem Basie Kulesz (!) i rozmawialem z nia :-)
Bardzo zaluje, ze bylem tylko w Pisarzowicach i nie moglem byc na
dalszej czesci :-( Mysle, ze inni napisza.

> Pogoda wam dopisała jak ta lala :)

Hej!

> Pochwalcie się - coście ciekawego zakupili :)

Dlugo by pisac. Glownie rododendrony i azalie japonskie nie zrzucajace
lisci na zime :-)

> Mi się niestety nie udało z wami spotkać :( gdyż nie pojechał :(

Powinienes plakac a nie tylko sie smucic z tego powodu ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

3. Data: 2001-04-08 06:02:29

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał:

> Bardzo fajnie i milo. Widzialem Basie Kulesz (!) i rozmawialem z nia :-)
> Bardzo zaluje, ze bylem tylko w Pisarzowicach i nie moglem byc na
> dalszej czesci :-( Mysle, ze inni napisza.

Na razie tylko kilka zdań.
Pogoda dopisała, zakupy się udały. Ja jestem zadowolony z azalii
(pontyjskich) i wrzosów - u Antoniego Pudełko zdobyłem poszukiwane
Aleksandry.
Poza tym był wspaniały obiad u Zająców a poźniej niestety awaria
samochodu Jurka 2 km przed Krzywaczką. Tak wię zakupy u Szewczyków
były pod znakiem wizyt u mechanika. Janusz Szewczyk jeździł z Jurkiem
ze 4 razy, niestety bezskutecznie. Samochód Jurka został w Krzywaczce,
a oni wrócili autobusem do Andrychowa. A i tak zrobiło się późno,
więc tam zakończyło się nasze spotkanie.
Mam nadzieję że Basia, Krycha i Terenia dotarły szczęśliwie do domów.
Rozpisałem się, a tu od 10 minut powinienem być na zajęciach.
Pozdrawiam,
Krzysztof

4. Data: 2001-04-08 09:31:55

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a) w wiadomości:
<3...@m...agh.edu.pl>...
>Poza tym był wspaniały obiad u Zaj?ców a poĄniej niestety awaria
>samochodu Jurka 2 km przed Krzywaczk?. Tak wię zakupy u Szewczyków
>były pod znakiem wizyt u mechanika. Janusz Szewczyk jeĄdził z Jurkiem
>ze 4 razy, niestety bezskutecznie. Samochód Jurka został w Krzywaczce,
>a oni wrócili autobusem do Andrychowa. A i tak zrobiło się póĄno,
>więc tam zakończyło się nasze spotkanie.
>Mam nadzieję że Basia, Krycha i Terenia dotarły szczę?liwie do domów.
>Rozpisałem się, a tu od 10 minut powinienem być na zajęciach.
>Pozdrawiam,
>Krzysztof

Fakt faktem, zepsulem impreze. W tej chwili sytuacja jest opanowana, reszta
wymaga tylko czasu.
Ja z kolei zakupilem kilka azalii japonskich, z opisow samego producenta
mrozoodporniejszych od pontyjskich (?) oraz kilka iglakow szczepionych,
m.in. nigre 'Moseri', sylv. 'Fastigiate', 'Watereri', larix kaemp. 'Blue
Dwarf'. Jeszcze bym cos wybral, ale po tym incydencie z samochodem troszke
stracilem animusz. Zreszta wszystko to mam jeszcze w Krzywaczce, a jak
siebie znam, to bedac tam jutro znowu cos nabede.
Pozdrawiam
Jurek
http://iglaki.agrosan.pl

5. Data: 2001-04-08 21:13:01

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego pozazdrościć przede wszystkim

Pozdrowienia
Bogusław

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
> Bardzo fajnie i milo. Widzialem Basie Kulesz (!) i rozmawialem z nia :-)
:-)

6. Data: 2001-04-09 06:11:41

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Zając" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Krzysztof Wilk napisał(a) w wiadomości:
> <3...@m...agh.edu.pl>...

Dziękuję Ci Jurku za gościnę u Was i zorganizowanie tego spotkania wspólnie z
Krzysiem W.
Dotarłam do domu bezpiecznie, ale z małą "przygodą".
Na obwodnicy Bytomia zatrzymali mnie panowie w mundurach, pytają się gdzie się
tak śpieszę z tymi roślinkami,
i pokazują mi taki "mały ekranik" z liczbą 71.
(bo jak radziła mi Kronopio jechałam na autostradzie 150 km/h, ale tylko w
porywach.
Nie wiedziałam do tej pory, że mój samochód może tyle wyciągnąć)
Pomyślałam tylko 71, a jeden z nich mówi, że to kosztuje 100 zł. i dwa punkty.
Na szczęście minę miał przyjazną i zostałam pouczona, a za tę "stówę to może
pani jeszcze kupić roślinek".
Wyjazdy z pl.rec.ogrodnikami kończą się dla mnie kontrolą "radarowców".
Poprzednio jak wracałam ze spotkania w Powsinie, to policja skasowała mnie na 50
zł.
Tym z Bytomia jestem wdzięczna za "pouczenie".

A wracając do zakupów, to kupiłam kilka clematisów, aktinidię, azalię 'golden
flare', azalie japońskie, szczodrzeńca,
coś wrzosowatego, a w ogóle nie planowałam zakupów jechałam dla spotkania się.
U Szewczyków dostałam hortensję pnącą.

Jurku, proszę Cię napisz nazwę tych iglaków, które dostałam od Ciebie.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich z którymi się spotkałam. Krystyna

7. Data: 2001-04-09 06:35:11

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Zając" napisał:

> Fakt faktem, zepsulem impreze. W tej chwili sytuacja jest opanowana, reszta
> wymaga tylko czasu.
Jurku, nie myśł że zepsułeś. Nam jest przykro że Cię to spotkało.
A wiemy jak Ci zależało na tym spotkaniu.
Jeszcze raz w imieniu Zochy i swoim serdecznie Ci dziękujemy za
przygotowanie tego wszystkiego. Mam nadzieję że samochód się szybko
naprawi i dotrzecie wreszcie do nas.
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof

8. Data: 2001-04-09 10:59:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo fajnie i milo. Widzialem Basie Kulesz (!) i rozmawialem z nia :-)

Zdaje się, że wychodzę na jakiegoś ducha:) (albo monstrum) ;)

> Bardzo zaluje, ze bylem tylko w Pisarzowicach i nie moglem byc na
> dalszej czesci :-( Mysle, ze inni napisza.

Żałuj, żałuj. Pomijając problemy Jurka z samochodem, było niesamowicie.
Obejrzeliśmy "matecznik" z cudami, o których w książkach ani widu, ani
słychu - no bo widział ktoś sosnę welmutkę o poskręcanych igłach na kształt
loków? Albo jałowca wyglądającego jak cedr libański 'Glauca'?

> Dlugo by pisac. Glownie rododendrony i azalie japonskie nie zrzucajace
> lisci na zime :-)

Głównie iglaki, bo ekspert (J.Zając) namawiał tak, że oprzeć się nie można
było.
Udało mi się nabyć też cassiope, którego szukałam bezskutecznie od paru lat.

Nic straconego, myślę, że wkrótce urządzimy następną wyprawę.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2001-04-10 21:52:01

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Dotarłam do domu bezpiecznie, ale z mał? "przygod?".
> Na obwodnicy Bytomia zatrzymali mnie panowie w mundurach, pytaj? się gdzie
się
> tak ?pieszę z tymi ro?linkami,
> i pokazuj? mi taki "mały ekranik" z liczb? 71.
> (bo jak radziła mi Kronopio jechałam na autostradzie 150 km/h, ale tylko w
> porywach.

Krysiu! Dobrze że nie zapłaciłaś mandatu boby mnie wyrzuty sumienia zżerały
jak ślimaki margerytki.
Na autostradzie faktycznie można sobie pozwalać , ale nie zaszkodzi patrzeć
za siebie czy nie pokochał Cię za bardzo jeden i tylko jeden samochód ( z
radarkiem i kamerką w środku ).

Kronopio
ICQ 82543201

10. Data: 2001-04-10 22:16:41

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> wrote in message
> [...]

Ja się przyznam że jeszcze dodatkowo wykorzystałam bezwstydnie
encyklopedyczno-praktyczną wiedzę innych uczestników wyprawy.
Radość ze spotkania mam podwójną.
Bo nie dość że poznałam ludzi (bez obrazy ) zwariowanych na punkcie roślin ,
to jeszcze kupiłam rośliny ciekawe ,na które prawdopodobnie nie zwróciłabym
inaczej uwagi.

> Pogoda dopisała, zakupy się udały.
> Poza tym był wspaniały obiad u Zająców .

Z klawiatury mi wyjąłeś!
W tym miejscu chcę także podziękować za pyszne jedzonko i gościnę.
Za roślinki otrzymane od Basi , Wilków i Zająców NIE dziękuję.
Przesądna jestem.

Pozdrowienia
--
Kronopio
ICQ 82543201

Akacja czy karagana (dłuższe)
arukaria
pelnia Ksiezyca = kradzieze
korzenie brzozy
Dziadostwo na swierkach- co z tym zrobic?