Re: Jak było na wspólnych zakupach ?

From: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Jak było na wspólnych zakupach ?
Date: Sun, 08 Apr 2001 08:02:29 +0200

Krzysztof Koterba napisał:

> Bardzo fajnie i milo. Widzialem Basie Kulesz (!) i rozmawialem z nia :-)
> Bardzo zaluje, ze bylem tylko w Pisarzowicach i nie moglem byc na
> dalszej czesci :-( Mysle, ze inni napisza.

Na razie tylko kilka zdań.
Pogoda dopisała, zakupy się udały. Ja jestem zadowolony z azalii
(pontyjskich) i wrzosów - u Antoniego Pudełko zdobyłem poszukiwane
Aleksandry.
Poza tym był wspaniały obiad u Zająców a poźniej niestety awaria
samochodu Jurka 2 km przed Krzywaczką. Tak wię zakupy u Szewczyków
były pod znakiem wizyt u mechanika. Janusz Szewczyk jeździł z Jurkiem
ze 4 razy, niestety bezskutecznie. Samochód Jurka został w Krzywaczce,
a oni wrócili autobusem do Andrychowa. A i tak zrobiło się późno,
więc tam zakończyło się nasze spotkanie.
Mam nadzieję że Basia, Krycha i Terenia dotarły szczęśliwie do domów.
Rozpisałem się, a tu od 10 minut powinienem być na zajęciach.
Pozdrawiam,
Krzysztof