Re: Jak było na wspólnych zakupach ?

From: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Jak było na wspólnych zakupach ?
Date: Mon, 9 Apr 2001 12:59:33 +0200

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
news:3ACFE623.A0B5615F@rsw.pl...

> Bardzo fajnie i milo. Widzialem Basie Kulesz (!) i rozmawialem z nia :-)

Zdaje się, że wychodzę na jakiegoś ducha:) (albo monstrum) ;)

> Bardzo zaluje, ze bylem tylko w Pisarzowicach i nie moglem byc na
> dalszej czesci :-( Mysle, ze inni napisza.

Żałuj, żałuj. Pomijając problemy Jurka z samochodem, było niesamowicie.
Obejrzeliśmy "matecznik" z cudami, o których w książkach ani widu, ani
słychu - no bo widział ktoś sosnę welmutkę o poskręcanych igłach na kształt
loków? Albo jałowca wyglądającego jak cedr libański 'Glauca'?

> Dlugo by pisac. Glownie rododendrony i azalie japonskie nie zrzucajace
> lisci na zime :-)

Głównie iglaki, bo ekspert (J.Zając) namawiał tak, że oprzeć się nie można
było.
Udało mi się nabyć też cassiope, którego szukałam bezskutecznie od paru lat.

Nic straconego, myślę, że wkrótce urządzimy następną wyprawę.

Pozdrawiam, Basia.