Jak dlugo brac duomox?

1. Data: 2006-02-22 11:47:42

Temat: Jak dlugo brac duomox?
Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dlugo nalezy brac duomox 750mg 2x/dobe na zakazenie urologiczne?

2. Data: 2006-02-22 13:15:55

Temat: Re: Jak dlugo brac duomox?
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No i jeszcze zasadnicze pytanie: czy duomox jest skuteczny w leczeniu infekcji
jader? Nie moge w tej chwili skonsultowac sie z lekarzem.

3. Data: 2006-02-22 13:53:01

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duomox jest na receptę. Dlaczego nie zapytasz lekarza, który ją
wypisywał? Skąd wiesz, że to infekcja jąder? Bakteryjne zapalenie jąder
to rzadkość. Jeśli nawet rzeczywiście masz bakteryjne zapalenie jąder,
to Duomox, delikatnie mówiąc, nie jest najlepszym wyborem. Ja bym Ci
jednak radził iść do lekarza, bo sporo ryzykujesz ;-).

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2006-02-23 10:23:11

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To jest unfekcja (nie ostre zapalenie), ktora przenosi sie okresowo z prostaty
(tak stwierdzil juz kiedys urolog). Bedac zagranica mam pod reka tylko duomox, a
przez tel. lekarz uznal, ze moge go brac. Nic nie wspomnial zeby po powrocie
skonsultowac zcy zmienic lekarstwo.

5. Data: 2006-02-23 13:02:12

Od: " jacek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzdura, nie pomoze - przerabiałem to na sobie. Duomox był swietny wiele lat
temu. Teraz tylko Ciprofloxacin (Cipro) np. CiproBay firmy Bayer 2 x 500
przez 2 -3 tygodnie. Nie wolno skracac. Jets drogi, ale trudno. Szybko
recepta, bedzie dobrze.
Pzdr.

usuwanie robaków, pasożytów
ciągły ból stawu biodrowego