Tabletki antykoncepcyjne - a co by gdyby ;)

1. Data: 2006-02-22 13:05:11

Temat: Tabletki antykoncepcyjne - a co by gdyby ;)
Od: "PhoeniX" <fenio_@_autograf_kropka_pl_.de> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanko. Co by się stało gdyby zwyczajne tabletki antykoncepcyjne
dla kobiet zaczął przyjmować mężczyzna ? :) Konkretnie co by się stało gdyby
przyjoł 1 tabletke jednorazowo oraz co by się stało gdyby normalnie
przyjmował codziennie 1 przez dłuższy czas ?

PhoeniX

2. Data: 2006-02-22 13:35:05

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne - a co by gdyby ;)
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PhoeniX"
> [...]
> by się stało gdyby przyjoł 1 tabletke jednorazowo oraz co by się stało
> gdyby normalnie przyjmował codziennie 1 przez dłuższy czas ?

Witaj
Pewnie by się od tego nie stal kobieta-))).
Ale gospodarkę hormonalna mógłby sobie mocno zakłócić???.
Może spróbujesz i poprowadzisz jakieś badania w tej kwestii -)))).
Pozdrawiam
Cancer

3. Data: 2006-02-22 13:55:16

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale gospodarkę hormonalna mógłby sobie mocno zakłócić???.
> Może spróbujesz i poprowadzisz jakieś badania w tej kwestii -)))).

analogicznie jak kobiety reguluja sobie nimi miesiaczke tak ty bedziesz mogl
panowac nad polucjami ;)

4. Data: 2006-02-22 14:01:58

Od: "PhoeniX" <fenio_@_autograf_kropka_pl_.de> szukaj wiadomości tego autora

Cancer <C...@f...onet.pl> napisał:
> Pewnie by się od tego nie stal kobieta-))).

Też mi się tak wydaje :)

> Ale gospodarkę hormonalna mógłby sobie mocno zakłócić???.

Pytasz czy stwierdzasz ?

> Może spróbujesz i poprowadzisz jakieś badania w tej kwestii -)))).

Co prawda mam takie możliwości ale nie skorzystam ;) Zresztą nie sądze aby
ta kwestia nie była znana medycynie.

PhoeniX

5. Data: 2006-02-23 18:27:54

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PhoeniX"

> Też mi się tak wydaje :)

> Pytasz czy stwierdzasz ?

Witaj
Na zdrowy rozsadek myślę ze hormony które sa zawarte w tabletce
antykoncepcyjnej dla kobiet nie za dobrze by wpłynęły na męski organizm.
Dąłem znaki zapytania bo do końca nie jestem tego pewny może niech się
wypowie jakiś znawca.
Pozdrawiam
Cancer

Jak dlugo brac duomox?