Nootropil

1. Data: 2006-02-22 13:25:41

Temat: Nootropil
Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ostatnio ktos mi powiedzial, ze nootropil jest szkodliwy dla zdrowia i nie
powinno sie go stosowac do wspomagania koncetracji. Moj lekarz twierdzil
inaczej tzn. nie wspominal mi nic o jakichs skutkach ubocznych, natomiast
mialem okazje ostatnio porozmawiac z lekarzem psychiatra i on jest
przeciwnikiem psychotropow. Jak wiec jest z tym lekiem ?
Jarod

2. Data: 2006-02-22 13:36:19

Temat: Re: Nootropil
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Feb 2006, Jarod wrote:

> przeciwnikiem psychotropow. Jak wiec jest z tym lekiem ?
> Jarod

nootropil nie jest lekiem psychotropowym ale jest
lekiem a nie landrynka ....

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2006-02-22 13:59:07

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym lekiem jest tak, jak z kaz.dym innym. Jak kaz.dy inny, ma dzia?ania
niepoz.a;dane i jak kaz.dy inny, nalez.y go stosowac' jes'li jest taka
uzasadniona potrzeba. "Wspomaganie koncentracji" u osoby, której
zdolnos'c' koncentracji jest na normalnym (przecie;tnym, zdrowym) poziomie
NIE JEST uzasadnieniem dla stosowania tego leku. Zreszta;, nawet jes'li
ktos' (zdrowy) to stosuje, niech sie; nie spodziewa spektakularnych efektów.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2006-02-22 14:12:32

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Feb 2006 14:25:41 +0100, Jarod napisał(a):

> ostatnio ktos mi powiedzial, ze nootropil jest szkodliwy dla zdrowia i nie
> powinno sie go stosowac do wspomagania koncetracji.

A na co konkretnie szkodzi? Powoduje lepsze ukrwienie mózgu i do
wspomagania koncentracji jak najbardziej się nadaje, ponadto bardzo
polepsza pamięć - u mnie działanie było rewelacyjne :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2006-02-22 15:15:36

Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na co konkretnie szkodzi? Powoduje lepsze ukrwienie mózgu i do
> wspomagania koncentracji jak najbardziej się nadaje, ponadto bardzo
> polepsza pamięć - u mnie działanie było rewelacyjne :)

A ginkofar nie robi czegos podobnego ? Tylko neotropil chyba troszku mocniej
?
Jarod

6. Data: 2006-02-22 17:20:16

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Feb 2006 16:15:36 +0100, Jarod napisał(a):

> A ginkofar nie robi czegos podobnego ?

Ginkofar to jakies lipne ziółka...

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2006-02-22 18:55:41

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Feb 2006 15:12:32 +0100, scream wrote:

> A na co konkretnie szkodzi? Powoduje lepsze ukrwienie mózgu [...]

Gdzie to znalazłeś? Ciekawi mnie bardzo.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

8. Data: 2006-02-22 19:46:29

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Feb 2006 19:55:41 +0100, Marek Bieniek napisał(a):

> Gdzie to znalazłeś? Ciekawi mnie bardzo.

To był taki trochę skrót myślowy :) Tak piszą w Pharmindex:

(...) Zmniejsza lepkość krwi, zwiększa przepływ przez naczynia mózgowe
(...) W przypadku niedokrwiennego udaru mózgu, piracetam zwiększa
wykorzystanie tlenu i zużycie glukozy w niedokrwionej tkance mózgowej.
(...) Wskazania
Leczenie udarów niedokrwiennych mózgu (...)

Jeśli popełniłem gdzieś błąd, to wyjaśnij.

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2006-02-22 20:09:07

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Feb 2006 20:46:29 +0100, scream wrote:

> To był taki trochę skrót myślowy :) Tak piszą w Pharmindex:
[...]
> Jeśli popełniłem gdzieś błąd, to wyjaśnij.

Jeśli taki skrót, to OK:)

Niektórzy uważają nootropil za lek o tzw. działaniu cytoprotekcyjnym.
Nie śledziłem ostatnio piśmiennictwa jego temat, ale kiedy jeszcze
śledziłem, dowody na jego działanie ograniczały się zasadniczo tylko do
udarów z afazją i wpływu na nią, a poza tym nie były zbyt mocne.

Być może nootropil coś poprawi. Ale raczej nie u zdrowego człowieka.

10. Data: 2006-02-22 20:52:10

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Być może nootropil coś poprawi. Ale raczej nie u zdrowego człowieka.

U zdrowego na zasadzie placebo:) Jak sobie laik poczyta, ze mu polepszy
pamieć to mu polepszy i basta!:-)

HaNkA

Tabletki antykoncepcyjne - a co by gdyby ;)
Jak dlugo brac duomox?
usuwanie robaków, pasożytów
ciągły ból stawu biodrowego
COŚ w okolicach piersi