usuwanie robaków, pasożytów

1. Data: 2006-02-22 04:44:35

Temat: usuwanie robaków, pasożytów
Od: "kaminsw" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio spotkałem sie z tym, że ktoś przy pomocy kąpieli w wodzie z ziołami
oraz przez masowanie niektórych miejsc usuwał robaki z ciała człowieka.
Dodatkowo był używany miód i mąka aby te robale które wyszły już na wierzch
nie schowały się. Byłem świadkiem czegoś takiego i rzeczywiście coś ze skóry
wychdziło. Wystawało na 1-2mm dosyć twarde. Trzeba było to coś zdrapać albo
zgolić. Zastanawia mnie jednak to czy rzeczywiście były to robaki (larwy
robaków). A jeśli nie to w takim razio co to było.
Czy np. nie mogły to być larwy włosienia krętego?
Nasłuchałem się przy tym, że pasożyty mogą być przyczyną bardzo wielu chorób
i dolegliwości u człowieka.
Co o tym myślicie? Czy ktoś poprostu zarabia na naiwnych ludziach czy jest
coś co można zastosować u siebie?

Wlodi

2. Data: 2006-02-22 06:43:45

Temat: Re: usuwanie robaków, pasożytów
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o fuj !!

wyobrażam sobie, że ten człowiek z którego "wychodziły robaki" był od
jakiegoś czasu nieżywy

fuj raz jeszcze

j.

3. Data: 2006-02-22 08:07:38

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś poprostu zarabia na naiwnych ludziach
Z Twojej wypowiedzi nie jest jasne, czy ta osoba zarabia...

> czy jest coś co można zastosować u siebie?
Można różne rzeczy. Natomiast zupełnie inna sprawa czy ma to sens.

Mówiąc wprost: bzdura. Możesz poszukać w archiwum, było kilka miesięcy
temu.

--
Krzysiek, EBP
w Polsce prawica to populiści którzy chodzą do koscioła, a lewica to

4. Data: 2006-02-22 09:05:55

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Feb 2006 05:44:35 +0100, na pl.sci.medycyna, kaminsw napisał(a):

> [...]
> robaków). A jeśli nie to w takim razio co to było.
> Czy np. nie mogły to być larwy włosienia krętego?

Pomyśl logicznie, pasożyty siedzą sobie bezpiecznie wewnątrz tkanek, a Ty
myślisz, że jakaś kąpiel sprawi, że opuszczą bezpieczne lukum i będą
wyłazić na zewnątrz. Pozbywanie się pasożytów nie jest takie proste i
wymaga wielu zabiegów działających wewnętrznie, nastawionych na
oczyszczanie organizmu i działanie silnych ziół na nieproszonych gości np.
piołuna. Jak chcesz więcej informacji, to książka "Życie bez pasożytów"
Małachowa wiele wyjaśnia.

> Nasłuchałem się przy tym, że pasożyty mogą być przyczyną bardzo wielu chorób
> i dolegliwości u człowieka.

To chyba oczywiste.

> Co o tym myślicie? Czy ktoś poprostu zarabia na naiwnych ludziach czy jest
> coś co można zastosować u siebie?

Naiwni ludzie zawsze szukają prostego rozwiązania i takie się im proponuje.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2006-02-22 10:42:09

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):

> Pomyśl logicznie, pasożyty siedzą sobie bezpiecznie wewnątrz tkanek, a Ty
> myślisz, że jakaś kąpiel sprawi, że opuszczą bezpieczne lukum i będą
> wyłazić na zewnątrz.
Wyjątek stanowi świerzb - stosuje się na niego maści wcierane w skórę.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

6. Data: 2006-02-22 11:16:32

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robaków). A jeśli nie to w takim razio co to było.
> Czy np. nie mogły to być larwy włosienia krętego?
Wątek o którym piszą niektórzy był w początku listopada, możesz sobie znaleźć,
ale był to wątek krytyki (albo gorzej) tej metody, więc może lepiej tam nie
zaglądaj.A polecana metoda z miodem słyszałam, że jest nie tyle na robale, co
na kaszel.

Larwy włośnia to raczej nie są , bo larwy włośnia, według Encyklopedii zdrowia
mają 1-1,5mm samczyki, i 3-4mm samiczki, czyżby to oznaczało, że wyłaziły same
samczyki? :)
Nie wiadomo jak to działa, może jest to faktycznie świeżb,
albo gatunek robala jeszcze nie odkryty przez biologów,
a może to wcale nie są robale, tylko jakieś produkty skóry, których organizm
nie potrafił wydalić w inny sposób i zostały w skórze,
a może miód działa przez skórę i do krwioobiegu dostają się jakieś lecznicze
substancje zawarte w miodzie, które podczas jedzenia są niszczone w żołądku?

A wogóle to metoda nie na to forum, lekarze cię zakrzyczą, bo oni nie umieją
tego co ich uczą, a równocześnie "z ostrością piranii" , walczą z wszelką
konkurencją.
No bo popatrz, weźmiesz miód, wyleczysz się z przewlekłego kaszlu w 3-4 dni (bo
na drugi dzień następuje krótkie pogorszenie), i lekarz u którego leczyłeś się
przez 2 lata nie będzie ci potrzebny.

7. Data: 2006-02-22 11:27:43

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):

> No bo popatrz, weźmiesz miód, wyleczysz się z przewlekłego kaszlu w 3-4 dni (bo
> na drugi dzień następuje krótkie pogorszenie), i lekarz u którego leczyłeś się
> przez 2 lata nie będzie ci potrzebny.
Jak leczyłeś się na kaszel 2 lata i nie przechodził, to po miodzie na
pewno nie przejdzie.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

8. Data: 2006-02-22 11:43:54

Od: "sonia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chorób i dolegliwości u człowieka.
> Co o tym myślicie? Czy ktoś poprostu zarabia na naiwnych ludziach czy jest

Tutaj jest to szeroko "omówione":)
950&v=2&s=0

9. Data: 2006-02-22 14:55:46

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:3582.000000c3.43fc480f@newsgate.onet.pl...

> Nie wiadomo jak to działa, może jest to faktycznie świeżb,

widziałaś kiedyś na żywo świeżb?

> albo gatunek robala jeszcze nie odkryty przez biologów,
> a może to wcale nie są robale, tylko jakieś produkty skóry, których
organizm
> nie potrafił wydalić w inny sposób i zostały w skórze,

raczej to. zatkane gruczoły łojowe + działanie ściągające miodu

K.

10. Data: 2006-02-22 14:58:42

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaminsw" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i dolegliwości u człowieka.
> Co o tym myślicie? Czy ktoś poprostu zarabia na naiwnych ludziach czy jest

Ma raczej działanie kosmetyczne. Miód + mąka działa na skórę ściągająco i
wyciska zawartość zatkanych gruczołów łojowych.

Wszelkie relacje o robakach wynikają z niewiedzy (przeważnie) wiejskich
znachorów.

K.

ciągły ból stawu biodrowego
COŚ w okolicach piersi