usuwanie robaków, pasożytów

11. Data: 2006-02-22 16:56:17

Temat: Re: usuwanie robaków, pasożytów
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widziałaś kiedyś na żywo świeżb?
Prawda, świeżb jest mniejszy niż opisywany rozmiar.

> raczej to. zatkane gruczoły łojowe + działanie ściągające miodu
Też tak myślałam, ale gdy poczytałam o tym wątek na forum, do którego odnośnik
ktoś wstawił kilka postów wyżej, ta teoria częściowo upadła.
Mianowicie to działa na dzieci, nawet 2 letnie, a dzieci w tym wieku są dość
często myte, więc nie powinno być tego typu problemów z łojem i skórą. Dzieci
mają inną skórę, i wydaje mi się , że to może być tylko część prawdy o
działaniu tego miodu.

W tamtym wątku piszą przede wszystkim kobiety, mamy małych dzieci,
Nie czytałam dużo (wątek ma chyba około 400postów), ale znalazłam przynajmniej
2 wiarygodne opisy, że to skutecznie działa (wysłane przez dwu różnych
autorów).

Myślę, że to równoczesnie działa na kilka sposóbów. Tam kilkakrotnie była
wymieniana astma.

12. Data: 2006-02-22 19:44:13

Od: "adam" <k...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sonia" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tutaj jest to szeroko "omówione":)
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=577&w=31128
950&v=2&s=0
> Pozdrawiam

czytam i ze zdziwienia wyjsc nie moge, jak chetnie eksperymentuja na swoich
dzieciach :|

13. Data: 2006-02-22 21:13:37

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <k...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> czytam i ze zdziwienia wyjsc nie moge, jak chetnie eksperymentuja na
swoich
> dzieciach :|

Daj spokój, od miodu i mąki na skórze jeszcze nikt nie umarł. Mozna to
potraktować jako zabieg kosmetyczny. A jesli rzeczywiście w jakis sposób
skóra uwolniła zaskórniaki lub toksyny, to tym lepiej.

Pozdrawiam,
Akulka

14. Data: 2006-02-22 22:07:39

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:que682354qfl.1xr1q1bmkndvk.dlg@40tude.net...

> Naiwni ludzie zawsze szukają prostego rozwiązania i takie się im
proponuje.

masz naukowo udowodniony sposob na trichinoze lub zamotyliczenie?

--
pozdro
ape

15. Data: 2006-02-22 22:11:39

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaminsw" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
skóry
> wychdziło. Wystawało na 1-2mm dosyć twarde. Trzeba było to coś zdrapać
albo
> zgolić. Zastanawia mnie jednak to czy rzeczywiście były to robaki
(larwy
> robaków). A jeśli nie to w takim razio co to było.
> Czy np. nie mogły to być larwy włosienia krętego?
> Nasłuchałem się przy tym, że pasożyty mogą być przyczyną bardzo wielu
chorób
> i dolegliwości u człowieka.
> Co o tym myślicie? Czy ktoś poprostu zarabia na naiwnych ludziach czy

to szarlataneria!
bikersi z tej grupy na wszelkie dolegliwosci smieszne i smiertelne
poleca ci jakiegos molotowa lub innego komuniste. jest autorem kilku
ksiazek i ma wyznawcow swojej sekty na tej grupie.

--
pozdro
ape

16. Data: 2006-02-22 22:17:35

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł W." <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> Wyjątek stanowi świerzb - stosuje się na niego maści wcierane w skórę.

oj, oj, oj... podwazyles dogmat bikersow!!!!!!!
pewnie jako pokute zadadza ci nurkowanie w cieplym moczu molotowa
ale nie przejmuj sie. nieco wczesniejsi bikersi spalili giordano bruno
za herezje :)))))))

--
pozdro
ape

17. Data: 2006-02-22 22:27:21

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:3582.000000c3.43fc480f@newsgate.onet.pl...

> Wątek o którym piszą niektórzy był w początku listopada, możesz sobie
znaleźć,
> ale był to wątek krytyki (albo gorzej) tej metody, więc może lepiej
tam nie
> zaglądaj.A polecana metoda z miodem słyszałam, że jest nie tyle na
robale, co
> na kaszel.

na kaszel przeciez najlepszy jest oklad z piersi stokrotki. czy sie
myle?

> Larwy włośnia to raczej nie są , bo larwy włośnia, według Encyklopedii
zdrowia
> mają 1-1,5mm samczyki, i 3-4mm samiczki, czyżby to oznaczało, że
wyłaziły same
> samczyki? :)

pogadaj najpierw z pierwszym lepszym ogladaczem miesa po zawodowce, a
nie wprowadzaj tu pornografii na grupe :P

> [...]
organizm
> nie potrafił wydalić w inny sposób i zostały w skórze,

pytalas specjalistow od ufo? bo to moze jakas obca minicywilizacja...

> a może miód działa przez skórę i do krwioobiegu dostają się jakieś
lecznicze
> substancje zawarte w miodzie, które podczas jedzenia są niszczone w
żołądku?

w tej sprawie wyslij maila do profesora miodka. koniecznie w nowej
ortografii !!!!!!!

mow do mnie jeszcze, bo mam dreszcze
rotfl

--
pozdro
ape

18. Data: 2006-02-23 07:40:03

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Feb 2006 23:07:39 +0100, na pl.sci.medycyna, ape napisał(a):

> masz naukowo udowodniony sposob na trichinoze lub zamotyliczenie?

Nie ma co przedstawiać dowodów komuś, kto myśli, że jak dba o higienę, to
się nie zarazi pasożytami.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

19. Data: 2006-02-23 11:07:43

Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 22 Feb 2006 05:44:35 +0100
is the real date, "kaminsw" <k...@i...pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

> [...]
>zgolić. Zastanawia mnie jednak to czy rzeczywiście były to robaki (larwy
>robaków). A jeśli nie to w takim razio co to było.

Oczyszczanie zapchanych lojem porow skory :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

Nie ma rzeczy niemozliwych.
Sa tylko za niskie honoraria.

20. Data: 2006-02-23 12:07:02

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:1ge0352p65qov$.8n8sfh6k9m00$.dlg@40tude.net...

> Nie ma co przedstawiać dowodów komuś, kto myśli, że jak dba o higienę,
> się nie zarazi pasożytami.

na inna odpowiedz od takiego "fachowca" nie liczylem

--
pozdro
ape

ciągły ból stawu biodrowego