Jak domowym sposobem zrobić białą czekoladę?

1. Data: 2002-04-15 10:20:24

Temat: Jak domowym sposobem zrobić białą czekoladę?
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kto wie i zdradzie tę tajemnicę? :-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.prv.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]
http://www.vrinda.net.pl/ [Portal Wisznuicki]

1. Data: 2002-04-16 07:25:24

Temat: Re: Jak domowym sposobem zrobić białą czekoladę?
Od: wojmat <w...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

[posted and mailed]

Seva <s...@p...lp> mówi:

> Kto wie i zdradzie tę tajemnicę? :-)

myślę, że przede wszystkim mleko w proszku i cukier + jakaś wanilia.
poszukaj przepisu na blok czekoladowy i wyrzuć z tego kakao.

--
wojmat <mailto:w1m@o2.pl> l i v e
e v i l

1. Data: 2002-04-16 12:10:27

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [posted and mailed]
>
> Seva <s...@p...lp> mówi:

> myślę, że przede wszystkim mleko w proszku i cukier + jakaś wanilia.
> poszukaj przepisu na blok czekoladowy i wyrzuć z tego kakao.

W bialej czekoladzie jest prawdziwe maslo kakaowe.
Nie wiem czy mozna go kupic do celow spozywczych.
Inaczej nie uzyska sie odpowiedniego smaku i konsystencji.

iza

ryz nieluskany
Domowy budyń mocca i nie tylko... :)
Wapń
Nowa Chmielewska ( nieco, ale tylko nieco OT)
Smakolyki kuchni greckiej