Jak i kiedy skutecznie podkraść clematisa?

1. Data: 2003-07-01 12:58:00

Temat: Jak i kiedy skutecznie podkraść clematisa?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rośnie na moim osiedlu clematis o olbrzymich śnieżnobiałych kwiatach.
Mam zamiar go mieć. :-)
W związku z tym pytanie.
Co trzeba zrobić i kiedy żeby sadzoneczkę mieć??? Bo to się pewnie jakoś
rozmnaża?
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-07-01 13:15:03

Temat: Re: Jak i kiedy skutecznie podkraść clematisa?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam zamiar go mieć. :-)
> W związku z tym pytanie.
> Co trzeba zrobić i kiedy żeby sadzoneczkę mieć??? Bo to się pewnie jakoś

Ja chyba zacznę robić Twój Index Plantarum bylin i
wszystkiego-co-nie-jest-winoroślą w wolnych chwilach:-)

Clematisy teoretycznie z sadzonek zielnych (teraz) i odkładów (kiedy bądź),
zastrzegam, że praktycznie nie próbowałam. Natomiast widziałam na filmie
robienie sadzonek - o tyle charakterystyczne, że nie ucinało si sadzonki tuż
pod węzłem, tylko w połowie międzywęźla.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-07-01 13:20:13

Temat: Odp: Jak i kiedy skutecznie podkraść clematisa?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bds1eo$gji$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ja chyba zacznę robić Twój Index Plantarum bylin i
> wszystkiego-co-nie-jest-winoroślą w wolnych chwilach:-)

Rób, Basiu, ja jestem bardzo ciekawa :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

4. Data: 2003-07-01 13:28:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bds27a$4f0$...@n...news.tpi.pl...

> Rób, Basiu, ja jestem bardzo ciekawa :-))

:-)))))))))))
Ja też! :-)))))))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2003-07-02 15:17:28

Od: "eva" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam zamiar go mieć. :-)
> W związku z tym pytanie.
> Co trzeba zrobić i kiedy żeby sadzoneczkę mieć??? Bo to się pewnie jakoś

Witam wszystkich grupowiczow, odzywam sie po raz pierwszy, choc grupe
przegladam z zainteresowaniem.
Co do rozmnazania clematisa to ja to robie tak, ze taki nowy, niezbyt dlugi
ped klade plasko na ziemi i przysypuje ziemia i dociskam widelkami z
rozgalezionego patyka - to sie chyba nazywa odklady. Po jakims czasie ten
ped puszcza korzenie i wypuszcza malutkie pędy- wtedy go odcinam od "matki"
wykopuje z gruda ziemii i przesadzam tam gdzie chce. Ogrodnik ze mnie
kiepski (baaardzo kiepski), ale akurat to mi sie od kilku lat udaje (a to
chyba cud jakis).
pozdrawiam - eva

6. Data: 2003-07-02 16:23:40

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bdut2u$ccs$1@post.polcard.com.pl eva
<e...@p...com.pl> napisał(a):

> [...]
> widelkami z rozgalezionego patyka - to sie chyba nazywa odklady.
> akurat to mi sie od kilku lat udaje (a to chyba cud jakis).

Hejka. Nie takie cuda już na tej grupie się zdarzały. ;-)
Pozdrawiam słonecznie Ja...cki

trawnik - zgorzel siewek
jakie rośliny na jesieni
ręczna pompa wody