Jak nalepic plakat ?

1. Data: 2007-10-15 21:26:13

Temat: Jak nalepic plakat ?
Od: Adam Foton <u...@o...plk> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dostalem duzy plakat - 158cm x 56cm. Potrzebuje go teraz powiesic na
scianie, ale nie w antyramie (ogolnie nie pod szklem, nie pod plexa).

Na czym, jak i czym przylepic plakat ?

Moim zdaniem "mokry" klej przemoczy papier, a ten podczas rozwijania
zacznie sie faldowac. Obawiam sie rowniez podloza - podczas schniecia
kleju moze wygiac sie w lodke.

AF

2. Data: 2007-10-15 21:38:28

Temat: Re: Jak nalepic plakat ?
Od: Adam Foton <u...@o...plk> szukaj wiadomości tego autora

> Na czym, jak i czym przylepic plakat ?
>
> Moim zdaniem "mokry" klej przemoczy papier, a ten podczas rozwijania
> zacznie sie faldowac. Obawiam sie rowniez podloza - podczas schniecia
> kleju moze wygiac sie w lodke.

Aha - piszac "podloze" mysle o sklejce, plycie osb, etc. - to ma sie dac
przeniesc. Nie chce przyklejac bezposrednio do sciany.

AF

3. Data: 2007-10-15 21:40:52

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Foton <u...@o...plk> wrote:

> [...]
> rozwijania
> zacznie sie faldowac. Obawiam sie rowniez podloza - podczas

Dwustronna taśma klejąca.

J.

4. Data: 2007-10-15 22:33:56

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> Dwustronna taśma klejąca.

Albo tzw. "plastelinka" czyli masa klejąca UHU lub masa mocująca Pritt.
Wystarczy złapać w kilku punktach po obrzeżach. Jak ci się plakat znudzi,
łatwo go odkleisz od podłoża, usuniesz plastelinkę, plakat zwiniesz i
schowasz dla wnuków.
Anka

5. Data: 2007-10-15 23:55:51

Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ff0psl$3k$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): miranka z adresu <a...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> Pritt. Wystarczy złapać w kilku punktach po obrzeżach. Jak ci się
> plakat znudzi, łatwo go odkleisz od podłoża, usuniesz plastelinkę,

A to sladow na scianie nie zostawi?

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

6. Data: 2007-10-16 06:39:12

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.10.2007, o godzinie 01.55.51, na pl.rec.dom, tHe mRuWa napisał(a):

> A to sladow na scianie nie zostawi?

Nie wiem jak na Twojej... ;) ale mi nigdy nie zostawiło. Nie jest tłuste.

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2007-10-16 08:05:47

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tHe mRuWa" <g...@D...com> wrote in message
> W artykule news:ff0psl$3k$1@inews.gazeta.pl,

> A to sladow na scianie nie zostawi?

Zależy, jaka ściana:). W pewnym bardzo starym budynku pewnej bardzo starej i
szacownej uczelni plastelinka zeszła mi razem z warstwą 50-letniej farby.
Jednak w normalnych warunkach śladów nie zostawia, a i tak wątkotwórca
chciał to naklejać na płytę, a nie bezpośrednio na ścianę.
Anka

8. Data: 2007-10-17 08:24:03

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klejem do tapet przyklej na dowolnym podłożu (np. kup gruby arkusz tektury).
Nie pomarszczy się. Co prawda może się zwinąć, ale na to jest rada. Do
wyschnięcia rozłóż na płaskiej powierzni i dociśnij.

Inna metoda to zwykła blejtrama, a właściwie tylko sam steraż od blejtramy.

9. Data: 2007-10-17 09:31:23

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Foton pisze:
> Witam!
>
> Dostalem duzy plakat - 158cm x 56cm. Potrzebuje go teraz powiesic na
> scianie, ale nie w antyramie (ogolnie nie pod szklem, nie pod plexa).
>
> Na czym, jak i czym przylepic plakat ?

Kup sobie klej w sprayu np. 3M. Sa permanentne i re-mount jesli potem
chcesz zerwac.
Co do podloza polecam pianke 5mm, sa czrne i biale zalezy co Ci pasuje.
Wszystko dostaniesz w jakims sklepie dla artystow.

--
Nadejdzie kiedyś taki czas, Za wszystko kurwy zapłacicie
W helikoptery wsadzą was, I nigdy już tu nie wrócicie - P. K.

Elektronarzędzia do domu
Tapeta z reklamy Playa
fachowcy - wszyscy wyjechali, czy ktoś został?
nietoperz wisi...
Re: plyta ceramiczna czy indukcyjna - again