nietoperz wisi...

1. Data: 2007-10-15 13:01:44

Temat: nietoperz wisi...
Od: "PH" <h...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

...na siatce ochronnej na oknie.

wisi sobie od soboty od rana. żyje. nie jest zaplątany.

co z nim zrobić?? bo albo zamarznie albo zdechnie z głodu.

jak podejść do batmana żeby nie pogryzł??

pzdr

Piotr

2. Data: 2007-10-15 13:11:05

Temat: Re: nietoperz wisi...
Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PH napisał(a):
> ...na siatce ochronnej na oknie.
>
> wisi sobie od soboty od rana. żyje. nie jest zaplątany.
>

> co z nim zrobić?? bo albo zamarznie albo zdechnie z głodu.
>
> jak podejść do batmana żeby nie pogryzł??

ale miedzy oknem a siatka czy po tej stronie ze moze sobie spokojnie
odleciec?

3. Data: 2007-10-15 13:16:10

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PH" <h...@n...onecie> napisał w wiadomości
> ...na siatce ochronnej na oknie.
>
> wisi sobie od soboty od rana. żyje. nie jest zaplątany.
>

> co z nim zrobić?? bo albo zamarznie albo zdechnie z głodu.
>
> jak podejść do batmana żeby nie pogryzł??

Jest niedobrze - to zwiastun końca jakiegoś cyklu, zła przepowiednia, może
tez zapowiadać śmierć, a wiszący nietoperz to już tragedia - kłopoty z
czasem będą stawać się coraz poważniejsze. Pozbądź się go czym prędzej -
najlepiej złap go w siatkę lub przez grubą rękawicę i wynieś do jakiejś
jaskinii lub na strych nielubianego sąsiada.

4. Data: 2007-10-15 13:16:59

Od: "PH" <h...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> ale miedzy oknem a siatka czy po tej stronie ze moze sobie spokojnie
> odleciec?

może spokojnie odlecieć ale tego nie robi z niewaidomych dla mnie przyczyn.
nawet pukanie w szybę go nie wystrasza. myślałem że zdechł ale
poprzyglądałem się dłuższą chwilę i rusza się - nawet skrzydło sobie
rozprostował po czym znów "zwinął się" w wiszący kłebek

pzdr
Piotr

5. Data: 2007-10-15 13:18:15

Od: "PH" <h...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KDK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> najlepiej złap go w siatkę lub przez grubą rękawicę i wynieś do jakiejś
> jaskinii lub na strych nielubianego sąsiada.

dzięki za natchnienie. jaskini tudzież strychu nie posiadam - ale znam kogoś
kto ma nielubianego sąsiada a ten sąsiad długie włosy :-)

pzdr

Piotr

6. Data: 2007-10-15 15:29:20

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PH napisał(a):
> [...]
> poprzyglądałem się dłuższą chwilę i rusza się - nawet skrzydło sobie
> rozprostował po czym znów "zwinął się" w wiszący kłebek

zimno sie zaczyna robic. sprawdz czy ma wszystko na miejscu, moze ma
jakas rane? Ja tam wszystko biore w reke wiec zlapanie go i oblukanie
nie bylo by problemem. jak zlapiesz od tylu to nie dziabnie, jesli nie
jadl juz kilka dni to powinien byc malo ruchliwy. dla pewnosci mozna
zalozyc rekawice. po zlapaniu warto sie upewnic czy ma wszystko w
calosci. mozna go wyniesc do lasu. tam bedzie mial jeszcze jako tako
pokarmu. A tak swoja droga nietoperze sa bardzo fajnymi zwierzakami :) A
w siatke za nic go nie lap! one sa jednak delikatnymi zwierzakami.

7. Data: 2007-10-15 15:54:43

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.10.2007, o godzinie 17.29.20, na pl.rec.dom, mabix napisał(a):

> w siatke za nic go nie lap! one sa jednak delikatnymi zwierzakami.

Chyba, że mają wściekliznę... :P ;)

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2007-10-15 17:21:51

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki za natchnienie. jaskini tudzież strychu nie posiadam - ale znam
kogoś
> kto ma nielubianego sąsiada a ten sąsiad długie włosy :-)

Witam!
Z tymi włosami to legenda, taka jak to że jeże na kolcach jabłka noszą :)
lepiej nie ruszać go - chyba że Ci przeszkadza. W nocy też wisi i się nie
rusza? bo "moje" jeszcze latają wieczorami. W dzień wiszą na strychu.
Wieczorem czasami wiszą koło drzwi wejściowych, ale jak się dotknie to to
zrywają się.
Pozdrawiam - Waldek

9. Data: 2007-10-15 20:17:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Chyba, że mają wściekliznę... :P ;)

Wtedy są wściekle delikatne ;-)

Qra

10. Data: 2007-10-15 20:41:10

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

PH napisał(a):
> Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> może spokojnie odlecieć ale tego nie robi z niewaidomych dla mnie przyczyn.

problemem ludzi jest to, ze na sile chca pomagac tam gdzie pomoc nie
jest potrzebna :)

wisi swobodnie, nie zaplatal sie, ma jak odleciec: wiec zostaw :) jak
bedzie chcial, poleci

--
body {
name: '|<o?rad Karpieszu>|';

Re: plyta ceramiczna czy indukcyjna - again
Do majsterkowiczów
[WRC] Legalizacja liczników wody
dźwig na balkonie
farba do zamalowania graffiti