Re: nietoperz wisi...

From: mabix <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: nietoperz wisi...
Date: Mon, 15 Oct 2007 17:29:20 +0200

PH napisał(a):
> Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> może spokojnie odlecieć ale tego nie robi z niewaidomych dla mnie przyczyn.
> nawet pukanie w szybę go nie wystrasza. myślałem że zdechł ale
> poprzyglądałem się dłuższą chwilę i rusza się - nawet skrzydło sobie
> rozprostował po czym znów "zwinął się" w wiszący kłebek

zimno sie zaczyna robic. sprawdz czy ma wszystko na miejscu, moze ma
jakas rane? Ja tam wszystko biore w reke wiec zlapanie go i oblukanie
nie bylo by problemem. jak zlapiesz od tylu to nie dziabnie, jesli nie
jadl juz kilka dni to powinien byc malo ruchliwy. dla pewnosci mozna
zalozyc rekawice. po zlapaniu warto sie upewnic czy ma wszystko w
calosci. mozna go wyniesc do lasu. tam bedzie mial jeszcze jako tako
pokarmu. A tak swoja droga nietoperze sa bardzo fajnymi zwierzakami :) A
w siatke za nic go nie lap! one sa jednak delikatnymi zwierzakami.