Jak odbywa się montaż szafy z drzwiami przesuwanymi?

1. Data: 2005-04-28 20:00:19

Temat: Jak odbywa się montaż szafy z drzwiami przesuwanymi?
Od: "Malina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo prosze o wskazowki (instruktaz), jak odbywa sie montaz takiej szafy,
tj. jakie elementy musze zakupic, co z czym polaczyc itp.
Chodzi mi o montaz drzwi. Z wnetrzne to sobie dam rade...
Ma to byc szafa z trzema drzwiami, co do scian bocznych i podlogi, to sie
nie zdecydowalem. Zalozmy, ze maja byc.
Dzieki za wszelki info.
Pozdrawiam,
Jacek >kecajs<

2. Data: 2005-04-28 20:49:17

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malina wrote:
> Witam,
> bardzo prosze o wskazowki (instruktaz), jak odbywa sie montaz takiej
> szafy, tj. jakie elementy musze zakupic, co z czym polaczyc itp.

Ja swoja szafe z plyty meblowej laczylam konfirmatami. Do drzwi nalezy kupic
szyne na konkretna dlugosc. Rame do drzwi [te sa z plyty meblowej 10mm,
ewentualnie z lustra], rame mozna zalozyc samemu, ja robilam to u
sprzedajacych mi elementy bo zamawialam wielkie lustra. Nastepnie wozki, na
ktorych jezdza drzwi - jest wiele rodzai. I prowadnica na gore drzwi. Plus
takie kosmate tasiemki, ale to najmneijszy problem.

Zazula

3. Data: 2005-04-28 21:33:37

Od: "Malina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> szyne na konkretna dlugosc. Rame do drzwi [te sa z plyty meblowej 10mm,
> ktorych jezdza drzwi - jest wiele rodzai. I prowadnica na gore drzwi. Plus
A w przypadku trzech skrzydel (drzwi) jakie szyny?? Pojedyncze, podwojne?
Jacek >kecajs<

4. Data: 2005-04-28 21:52:20

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malina wrote:
> Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> A w przypadku trzech skrzydel (drzwi) jakie szyny?? Pojedyncze,
> podwojne? Jacek >kecajs<

Nie widzialam potrojnych szyn, tylko podwojne i pojedyncze. Ja bym poprostu
dolozyla do podwojnej ta pojedyncza.

Zazula

5. Data: 2005-04-29 06:51:43

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Nie widzialam potrojnych szyn, tylko podwojne i pojedyncze. Ja bym poprostu
> dolozyla do podwojnej ta pojedyncza.

Wystarczy podwójna szyna. Srodkowe jeżdzą po jednej szynie a 2 sztuki
bocznych na drugiej.
Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2005-04-29 07:27:45

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Apr 2005 08:51:43 +0200
Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> wrote:

> Wystarczy podwójna szyna. Srodkowe jeżdzą po jednej szynie a 2 sztuki
> bocznych na drugiej.

dodam - zazwyczaj te dwoje drzwi po wewnetrznej szynie - lepszy efekt
wizualny

Sierp

7. Data: 2005-04-29 07:52:04

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rame do drzwi [te sa z plyty meblowej 10mm,
> ewentualnie z lustra], rame mozna zalozyc samemu, ja robilam to u
> sprzedajacych mi elementy bo zamawialam wielkie lustra.

To ja dodam swoje pytanie. Czy ta rama jest niezbedna przy plycie o grubosci
18mm, trzy skrzydla? Zalezaloby mi na w miare "niewidocznej" szafie - kolor
drzwi bialy, docelowo w kolorze ściany (pomalowane) i ta rama za bardzo by
mi "burzyla" wizje ;)
Widzialam u znajomych takie drzwi bez zadnych wzmocnien i dzialaja ok, tyle,
ze dopiero od kilku miesiecy i nie wiadomo co bedzie z dluzszym okresem
czasu i czy sie nie wypacza.
Ma ktos takie drzwi bez wzmocnien dluzej i moze napisac jak sie sprawuja?

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

8. Data: 2005-04-29 08:29:02

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:
> Wystarczy podwójna szyna. Srodkowe jeżdzą po jednej szynie a 2 sztuki
> bocznych na drugiej.

A jak sie chce maksymalnei otworzyc szafe? To te dwoje nie pojedzie jedno za
drugie tylko zajma 2/3 szafy. U mnie jeszcze wszystko tak zrobilismy, ze
drzwi chowaja sie za szafke [szafa narozna z pawlaczami, szafka, polkami i
szufladami].

Zazula

9. Data: 2005-04-29 08:33:55

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Apr 2005 10:29:02 +0200
"Zazula" <z...@W...pl> wrote:

> A jak sie chce maksymalnei otworzyc szafe?

po co? :)
dodatkowa szyna to dodatkowe 10cm stracone w mieszkaniu

Sierp

10. Data: 2005-04-29 15:45:57

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> [...]
> drzwi chowaja sie za szafke [szafa narozna z pawlaczami, szafka, polkami i

W układzie jaki opisałam jest wygodny dostęp do każdej części szafy. Nie
widzę potrzeby otwierania jej do 2/3 szerokości.

Pozdrawiam
Bea

[market] sprzedam grzejnik PURMO V11 60x60 cm - jak nowy - Warszawa - 50 zł
drewniana podloga w lazience
instrukcja obsługi zmywarek bosza
piana w wannie z hydromasazem
Pompy Ciepła, ogrzewanie podłogowe, ścienne i chłodzenie sufitowe