Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?

31. Data: 2012-06-26 08:33:24

Temat: Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?
Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jsbq14$hs9$1@inews.gazeta.pl...

> ale to chodzi chyba o jakieś głupie zabawy podpadające pod znęcanie się...
> bo inaczej za każdego stracha na wróble kryminał...

Ja tylko powtórzyłem, to co podawali w wiadomościach trójki, że w jakimś
mieście nieopodal jakiejś hali targowej czy supermarketu szukają tego który
celowo płoszył ptactwo montując urządzenie wydające dźwięki ptaków
drapieznych.
Sąsiedzi mieszkający nieopodal donieśli.. prawdopodobnie ci z tej hali
trargowej coś wykombinowali.

Marek

32. Data: 2012-06-26 08:35:30

Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale to chodzi chyba o jakieś głupie zabawy podpadające pod znęcanie się...
> bo inaczej za każdego stracha na wróble kryminał...

Acha no jeszcze jedno, bo wystarczy aby jakiś lokalny urzędowy ornitolog
stwierdził że zarośla jakieś tam są ostoją jakiegoś gatunku ptaków i już za
stracha na wróble zapłacisz grzywnę dla zasady.

Marek

33. Data: 2012-06-27 12:19:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jun 2012 10:35:30 +0200, 4CX250 napisał(a):

> [...]
> stwierdził że zarośla jakieś tam są ostoją jakiegoś gatunku ptaków i już za
> stracha na wróble zapłacisz grzywnę dla zasady.

Ja słucham głosów ptaszków dla relaksu. Pomagają mi na nerwy. Słucham
zwłaszcza na podwórku, na tarasie, w otoczeniu natury. Mam nawet
zaświadczenie od lekarza :-)

PS. A czy ja tam wiem, który odgłos jest drapieżny? - nie jestem
ornitologiem, tylko pacjentem, a że najbardziej uspokaja mnie krzyk
jastrzębia... cóż, jak już mówiłam, jestem pacjentem 333-)
--
XL

34. Data: 2012-06-28 08:06:04

Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ornitologiem, tylko pacjentem, a że najbardziej uspokaja mnie krzyk
> jastrzębia... cóż, jak już mówiłam, jestem pacjentem 333-)

A u mnie wczoraj całe popołudnie na drzewach dzięcioł pracował.
Przy tym odgłosie to jest dopiero relaks, mówię całkiem poważnie.

Marek

35. Data: 2012-06-28 09:54:57

Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u mnie wczoraj całe popołudnie na drzewach dzięcioł pracował.
> Przy tym odgłosie to jest dopiero relaks, mówię całkiem poważnie.

a ja lubię po ciężkim dniu usiąść na tarasie z e-papierosem i przy
nadchodzącym zmierzchu słuchać, jak drze dziób każdy ptak jaki mieszka w
okolicy...:-)

pozdrawiam
s_13

36. Data: 2012-06-28 10:47:35

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Marek napisał:

> A u mnie wczoraj całe popołudnie na drzewach dzięcioł pracował.
> Przy tym odgłosie to jest dopiero relaks, mówię całkiem poważnie.

Przypatrywane się bądź przysłuchiwanie wytężonej pracy innych daje
wiele wytchnienia i ukojenia. Zasada znana nie od dzisiaj.

Jarek

--
dzięcioł w drzewo stukał, dziewczę płakało;
dzięcioł w drzewo, proszę, proszę,

37. Data: 2012-06-28 10:50:10

Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja lubię po ciężkim dniu usiąść na tarasie z e-papierosem i przy
> nadchodzącym zmierzchu słuchać, jak drze dziób każdy ptak jaki mieszka w
> okolicy...:-)

Oczywiście że każdy, ale to delikatne terkotanie dziobem w korę jest
niesamowicie relaksujące, a jak jeszcze do tego dojdzie wieczorny rechot żab
to już w ogóle miodzi...

Marek

38. Data: 2012-06-28 10:55:48

Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypatrywane się bądź przysłuchiwanie wytężonej pracy innych daje
> wiele wytchnienia i ukojenia. Zasada znana nie od dzisiaj.

Chcesz powiedzieć abym spadał na drzewo zastąpić dzięcioła? :)))

Marek

39. Data: 2012-06-28 11:55:36

Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak jeszcze do tego dojdzie wieczorny rechot żab to już w ogóle
> miodzi...

jak do tego dochodzi bzyczenie komarów, to zmywam sie szybko do domu...:-)

pozdrawiam
s_13

40. Data: 2012-06-28 14:18:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jun 2012 10:06:04 +0200, 4CX250 napisał(a):

> A u mnie wczoraj całe popołudnie na drzewach dzięcioł pracował.
> Przy tym odgłosie to jest dopiero relaks, mówię całkiem poważnie.

No nie wiem jak z tym relaksem, bo parę lat temu na przedwiośniu dzięcioł
dłuższy czas pracował na moim kominie, gdzie w ciepłych spoinach między
cegłami zapewne kryły się muchy itp - co rusz leciały po blasze dachu
kawałki cegły i było to mało relaksujace, nie mówiąc o remoncie komina
potem :-D

--
XL

MSZYCE - wszędzie i powracajace