Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?

41. Data: 2012-06-28 14:19:33

Temat: Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jun 2012 11:54:57 +0200, s_13 napisał(a):

> a ja lubię po ciężkim dniu usiąść na tarasie z e-papierosem i przy
> nadchodzącym zmierzchu słuchać, jak drze dziób każdy ptak jaki mieszka w
> okolicy...:-)

"Mi" się drą ptaki za oknami non stop, uszy od tego czasem puchną ;-)
Ale jedna wilga to pięęęknie śpiewa, ach :-)

--
XL

42. Data: 2012-06-29 00:02:22

Od: "TNT" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> a ja lubię po ciężkim dniu usiąść na tarasie z e-papierosem i przy
> nadchodzącym zmierzchu słuchać, jak drze dziób każdy ptak jaki mieszka w
> okolicy...:-)

Ja i bez papierosa też lubię, ale ostatnio, wszystkie ptaki są mordowane
przez pół-dzikie koty, których w każdej okolicznej chałupie jest po trzy,
ale nikt ich nie karmi. Więc zagryzają ptaszki, bo coś muszą żreć, a ja dla
dzieciaków urządzam co kilka dni "pogrzeb ptaszka".

DDT (moon)

43. Data: 2012-06-29 13:31:26

Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nikt ich nie karmi. Więc zagryzają ptaszki, bo coś muszą żreć, a ja
> dla dzieciaków urządzam co kilka dni "pogrzeb ptaszka".

u nas sezon na psy podrzutki się zaczyna, wiadomo wakacje...
jako sołtys 2 lata temu zrobiłem akcję adopcyjną, ciężko było, ale problem
się rozwiązał czasowo, niektóre znalazły domek, niektóre schronisko, a
niektóre starego właściciela... a czasowo dlaczego? poszło po świecie i
efekt taki, że w zeszłym roku podrzutków kilka razy więcej... trzeba było
zmienić metodę, czyli brać za dupę byłych właścicieli, większość miała czipy
(psy, nie właściciele...), znaleźli się sąsiedzi-świadkowie, efekt kilka
mandatów, jedna sprawa w sądzie (recydywa) i zobaczymy, co te wakacje
przyniosą...

pozdrawiam
s_13

44. Data: 2012-06-29 16:19:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jun 2012 15:31:26 +0200, s_13 napisał(a):

> czyli brać za dupę byłych właścicieli, większość miała czipy
> (psy, nie właściciele...), znaleźli się sąsiedzi-świadkowie, efekt kilka
> mandatów, jedna sprawa w sądzie (recydywa)

I bardzo dobry sposób.
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję: