Jak oświetlić skutecznie facjatę?

1. Data: 2014-07-31 09:19:35

Temat: Jak oświetlić skutecznie facjatę?
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam lampy- kinkietu do łazienki, nad lustro.
Ma być na tyle efektywna,żeby można było sobie dłubać po twarzy- jak to w łazience.
Ograniczenia są takie- umywalka (tworzy dystans do lustra) i punkt mocowania lampy-
około80 cm nad twarzą.
Przetestowałem fajną lampkę z 30 LEDami i okazało się,że jest zbyt ciemna. Stoję
przed dylematem: halogen typu R7S, świetlówka T5? Czy diody np 3W x np 10 szt. Tylko,
czy wystarczy lumenów?
Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

2. Data: 2014-08-04 14:22:22

Temat: Re: Jak oświetlić skutecznie facjatę?
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frez wrote:
> [...]
> diody np 3W x np 10 szt. Tylko, czy wystarczy lumenów?
> Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

ja mam lustro z oprawkami w szkle 3x 60W (założone 3x11W świetlówka
kompaktowa a wcześniej było 3x40W mała bańka) i muszę powiedzieć że
jest widniej na fejsie niż u wszystkich moich znajomych

80cm nad twarzą to jest zdecydowanie za wysoko, jeżeli oświetlenie ma
być efektywne musi być na wysokości twarzy

jeffrey

3. Data: 2014-08-04 14:43:10

Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-31 09:19, Frez pisze:
> [...]
czy wystarczy lumenów?
> Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

W Castoramie widziałem ostatnio, że są lustra łazienkowe z wbudowanymi
ledami pod szybę. Niektóre tworzą fajny efekt, jakby się patrzyło do
głębokiego pudła ;). Ale ogólnie pomysł z takim lustrem nie jest taki zły.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

4. Data: 2014-08-04 21:12:00

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No tak, ale ja mam już lustro wklejone...

5. Data: 2014-08-04 21:53:01

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GAD Zombie wrote:

> [...]
> ledami pod szybę. Niektóre tworzą fajny efekt, jakby się patrzyło do
> głębokiego pudła ;). Ale ogólnie pomysł z takim lustrem nie jest

pomysł może zły nie jest ale wykonanie do d...
to daje tyle światła co kot napłakał

6. Data: 2014-08-05 08:54:46

Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-04 21:53, Jeffrey pisze:

> pomysł może zły nie jest ale wykonanie do d...
> to daje tyle światła co kot napłakał

Możliwe, nie sprawdzałem. W Castoramie jest bardzo jasno, więc nie da
się ocenić, jak świeci takie lustro.

7. Data: 2014-08-05 08:56:16

Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-04 21:12, Frez pisze:
> No tak, ale ja mam już lustro wklejone...

Pozostaje przykleić własne paski ledowe wokół. ;)
Albo oświetlenie wokół z żarówek, jak np tu:
http://www.instalacjebudowlane.pl/6722-29-64-lustra-
led-do-makijazu.html
;) Jak na filmach.

8. Data: 2014-08-05 09:40:43

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy wystarczy lumenów?
> Jakie macie doświadczenia? Namiary na lampki?

Ledy bez żadnej osłony sobie odpuść. Jak Ci będą dawać po oczach, to
twarz będziesz miał oświetloną, ale w lustrze nic nie zobaczysz. Ja tak
mam i golę się niemal po omacku.
Światło musi być rozproszone, więc ja bym się skoncentrował na dobrych
oprawkach, do których można włożyć jakąś mocną świetlówkę.

--
?(??_?)? ? ???

9. Data: 2014-08-05 21:09:53

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-05 08:56, GAD Zombie pisze:

> Pozostaje przykleić własne paski ledowe wokół. ;)
> Albo oświetlenie wokół z żarówek, jak np tu:
> [...]
Nawet dla lustra 160x100cm?

10. Data: 2014-08-06 14:35:55

Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-05 21:09, Frez pisze:

led-do-makijazu.html

> Nawet dla lustra 160x100cm?

Jak tam wolisz.
Zawsze możesz po prostu doświetlić sobie łazienkę i światło będzie wokół
dość dobre. Ja mam 3 halogeny wokół łazienki, z góry, przy 3 ścianach i
w zasadzie przy lustrze jest wystarczająco jasno. No jakby jeszcze jeden
był od spodu to już by nie było zupełnie na co narzekać ;). Do golenia
starcza. Żona twierdzi, że do malunków to aż za jasne ;)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/
http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/
http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Puszka instalacyjna okragla fi 140-150 mm do kamery CCTV
Czyszczenie retorty
Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
odkurzacz piorący do parkietu
Mocny, elastyczny klej aluminium-guma/poliureta n