Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie

1. Data: 2014-07-10 07:27:44

Temat: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
Od: michał <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam w ogródku wielkiego świerka, na wysokość 3 piętra. Sąsiedzi się boją
że może upaść. Wystąpiłem o pozwolenie, był jakiś człowiek z UM i
powiedział że pozwolenie wyda bez problemu bo drzewo jest za wysokie.
W zamian za wycięcie tego mam posadzić 2 nowe.
I mam pytanie czy za pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem
zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm
nawet jak jest pozwolenie.

2. Data: 2014-07-10 09:51:21

Temat: Re: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 07:27:44 +0200 osobnik zwany michał
napisał:

> [...]
> pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem zapytać a wyjechałem
> na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm nawet jak jest

jeżeli powiedział Ci, że masz posadzić nowe to nie. Ja dostałem
pozwolenie na ścięcie 4 duzych wierzb mimo, że chciałem tylko 1 bo
urzędniczka po obejrzeniu uznała, że mogą zagrażać okolicy. Nic nie
płaciłem.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2014-07-10 10:10:28

Od: michał <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-10 09:51, masti pisze:

> [...]
> pozwolenie na ścięcie 4 duzych wierzb mimo, że chciałem tylko 1 bo
> urzędniczka po obejrzeniu uznała, że mogą zagrażać okolicy. Nic nie

A ile płaciłeś za ścięcie drzewa? i czy drzewo zostawiłeś czy wzieli w
rozliczeniu ?

4. Data: 2014-07-10 10:33:07

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 10:10:28 +0200 osobnik zwany michał
napisał:

> A ile płaciłeś za ścięcie drzewa? i czy drzewo zostawiłeś czy wzieli w
> rozliczeniu ?

nie pamiętam dokładnie ale kilkaset od sztuki. Tyle, że to były drzewa o
podstawie średnicy 2m na 5m pasię między linią energetyczną i domem. Więc
łatwo nie było bo musieli je ścinać po kawałku. Drewno sobie zostawiłem.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

odkurzacz piorący do parkietu
Mocny, elastyczny klej aluminium-guma/poliureta n
Wzmacniacz wifi
Rozdzielenie sygnału orange tv na 2 tv
wyrywanie drzew, jaka grupa?