Jak pozbyć się pni bez wykopywania?

1. Data: 2010-03-26 07:58:36

Temat: Jak pozbyć się pni bez wykopywania?
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak pozbyć się starych pni 30-70 cm średnicy (bez wykopywania) z podwórka
gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

--=olo=--

2. Data: 2010-03-26 08:01:55

Temat: Re: Jak pozbyć się pni bez wykopywania?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message
> [...]
> gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
> grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

Skuteczne grzyby są, ale trwa to parę lat - opieńki, boczniaki - te jadalne
i inne...

3. Data: 2010-03-26 08:25:50

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> Jak pozbyć się starych pni 30-70 cm średnicy (bez wykopywania) z podwórka
> gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
> grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

Hejka. Pnie uciąć kilka centymetrów poniżej poziomu podwórka, nawiercić
w nich pionowo otwory grubym wiertłem, posypać saletrą amonową i przykryć
ziemią.
Pozdrawiam wertykalnie Ja...cki

4. Data: 2010-03-26 10:31:42

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pozbyć się starych pni 30-70 cm średnicy (bez wykopywania) z podwórka
> gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
> grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

Można wypalić, ponawiercać i sypnąć węgla zapalonego, dosypywać węgla co raz
i wypali się wszystko.

5. Data: 2010-03-26 10:47:37

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Mar 2010, Agent 0700 wrote:

> Można wypalić, ponawiercać i sypnąć węgla zapalonego, dosypywać węgla co raz
> i wypali się wszystko.

Skoro jest żar i ogien oraz kury to konieczne rożno.

D.P.

6. Data: 2010-03-26 11:26:40

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro jest żar i ogien oraz kury to konieczne rożno.

Jak rożno to nie można sypać węgla kamiennego tylko drzewny :-)

7. Data: 2010-03-26 12:39:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 3/26/2010 6:47 AM, d...@a...abc.com.pl wrote:

> Skoro jest żar i ogien oraz kury to konieczne rożno.

Jeśli można prosić, to rożen.
http://portalwiedzy.onet.pl/141239,,,,rozen_rozno,ha
slo.html

Pozdrowienia,
Michał

8. Data: 2010-03-26 13:03:02

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Mar 2010, Michal Misiurewicz wrote:

> Jeśli można prosić, to rożen.
> http://portalwiedzy.onet.pl/141239,,,,rozen_rozno,ha
slo.html

> Pozdrowienia,
> Michał

Bardzo przepraszam.

Dzisiaj z radia dowiedzałem się, że MSWord dyktuje zasady gramatyczne i
ortograficzne Polakom. Trzymaj Michale rękę na pulsie bo podobno jest
jeszcze sporo do zrobienia w tym programie.

Pozdr.
D.P.

9. Data: 2010-03-26 15:16:18

Od: "Marek Migurski" <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie łażą kury i aby się nie potruły? Z tego co się orientuję są jakieś
> grzyby, może ktoś napisze na ile są skuteczne.

Nie ma takiego sposobu...

10. Data: 2010-03-26 16:18:30

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

--=olo=-- wrote:
> Witam
> Jak pozbyć się starych pni 30-70 cm średnicy (bez wykopywania)

bez pracy nie ma kołaczy,
[stare]
:))

moon