Jak przechowywać płytki DVD?

91. Data: 2012-03-27 16:57:00

Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Mar 2012 18:30:07 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Obok opisanych problemów -- jest także instalowanie i deinstalowanie
> jakiegoś urządzenia wpiętego po USB. Pojawia się dźwięk oraz ikonka.
> I tak jest od ponad roku średnio raz na tydzień.

No ale to wina systemu, a nie kompa.
--

XL wiosenna

92. Data: 2012-03-27 17:20:23

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" g4p582kcf3w3.1n7w87c6hmmyw$....@4...net

> No ale to wina systemu, a nie kompa.

IMO raczej kompa -- coś gdzieś nie łączy się prawidłowo,
być może brakuje czasami zasilania. ***Chyba*** zawsze do
tego dochodzi w czasie gwałtownego ,,manewrowania'' komputerem.

Nie każde manewrowanie daje ten efekt, ale chyba
zawsze ten efekt poprzedzony jest owym manewrowaniem.

Ale trzeba przyznać, że komputer pobierał lekcje latania bez skrzydeł. ;)
I to latanie mogło coś uszkodzić.

-=-

Mam na ExpressCard eSATA&USB -- obciążenie tego też daje wypadanie
karty z powodu braku (a raczej -- niedostatku) zasilania. W tym
wypadku nie ma niczego zdumiewającego -- po prostu ExpressCard
nie przewiduje takich obciążeń, zatem musi dojść do wypadnięcia
karty z systemu.

-=-

Mam też ,,od środka'' zabrudzoną matrycę -- wyschła woda, pozostawiając
wapienne osady. Niestety woda dostała się do wewnątrz -- wytarcie jej nie
jest możliwe bez demontażu matrycy a być może i taki demontaż nic ciekawego
nie da. I ta plama wcale nie jest tuż przy krawędzi -- sięga aż 2 cm dalej,
ale nie rzuca się w oczy.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

93. Data: 2012-03-27 17:27:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Mar 2012 19:20:23 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
> zawsze ten efekt poprzedzony jest owym manewrowaniem.
>
> Ale trzeba przyznać, że komputer pobierał lekcje latania bez skrzydeł. ;)

Czyli wina Właściciela :-)

> [...]
> nie da. I ta plama wcale nie jest tuż przy krawędzi -- sięga aż 2 cm dalej,

Mój Acer, a teraz FS, przeżyły bardzo wiele - i żyją też nadal całkiem
dobrze.
--

XL wiosenna

94. Data: 2012-03-27 17:53:56

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" 8eedlpw4rqff$....@4...net

> Mój Acer, a teraz FS, przeżyły bardzo wiele - i żyją
> też nadal całkiem dobrze.

Lotów Acera nie liczę -- poza jednym, gdy leciał do Czech.
Mały Acer waży 1 kg i ma bardziej zwartą budowę nić duży
notebook FS.

Acer przeżył także upały (+35°C) i mrozy (-20°C)...
Po mrożeniu potrzebował zazwyczaj trochę czasu na rozgrzewkę.
(w czasie mrozu był jedynie noszony)
Ale w upałach pracował bez zarzutu.

Acera zabieram ze sobą na przejażdżki samochodowe raczej
chętnie, gdyż taka jest natura tego stwora. Od jakiegoś
czasu Acer domaga się ode mnie łączności z netem także
,,w lesie'', pokazując mi, jak wiele tracę z powodu
braku tejże łączności.

-=-

Oba komputery wzbudzają się w czasie krótszym niż
3 sekundy, co zachęca do częstego ich usypiania.
Do obu wstawiłem szybie dyski Seagate (7200 rpm)
z Gforsem na pokładzie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

95. Data: 2012-03-28 05:59:38

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>Wśród dawnego sprzętu komputerowego powszechnego użytku
>w Polsce Acer należał do najlepszych w swej grupie.

I dzis tez pewnie nalezy :) Zapraszam do serwisu
zobaczysz jaki % jest udzial awarii tego chlamu w stosunku
do innych znanych marek. Ale oczywiscie ciszewski
i ikselka beda dalej twierdzic, ze to swietny sprzet, bo im
na mrozie sie nie zepsul i przezyl upadek. Swietnie, szkoda tylko,
ze np. rozwiazania chlodzenia zastosowane w acerze sa tak denne,
ze po 2, 3 latach sprzet fizycznie sie przegrzewa. Ale fakt,
jak lata bez skrzydel to nie wiem.

>Trudno bowiem porównywać MainFrejma z PeCetem,
>a ja nie znam MF Acera.

Ty duzo rzeczy nie znasz a teoretyzujesz.

96. Data: 2012-03-28 12:56:40

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" p...@4...com

> Ty duzo rzeczy nie znasz a teoretyzujesz.

Przesmiewco -- ty masz roztwór gówna w głowie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

97. Data: 2012-03-28 13:27:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Mar 2012 07:59:38 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Swietnie, szkoda tylko,
> ze np. rozwiazania chlodzenia zastosowane w acerze sa tak denne,
> ze po 2, 3 latach sprzet fizycznie sie przegrzewa.

Wszystko się przegrzeje, jak kołdrą z kurzu zarośnie :->
--

XL Acer - 7 lat bez JEDNEGO przegrzania

98. Data: 2012-03-28 14:20:00

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" 9...@4...net

> Wszystko się przegrzeje, jak kołdrą z kurzu zarośnie :->

I nawet 3 lat nie trzeba -- starczą 3 dni i 100% CPU
w notebooku ciągnącym w szczycie 40 watów.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

99. Data: 2012-04-02 09:21:23

Od: forum <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam półkę/szafkę w IKEA.
2m wysoka, 20cm szeroka
12 x 15płyt = ~180szt
jak więcej płyt -> stawia się obok kolejną :)

100. Data: 2012-04-03 07:45:51

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o namiar, akurat coś potrzebuję zamówić u stolarza.

-----
> Regał zrobiony przez stolarza, pod wymiar, mieszczący ok. 2 tys. pudełek CD
kosztował ca. 300 zeta.

Domy z bloczków
Zelmer Explorer - nie włacza sie
jak naprawić roletę