Gdzie tanie płyty meblowe [slask]

1. Data: 2012-03-16 18:15:20

Temat: Gdzie tanie płyty meblowe [slask]
Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie kupujecie tanie płyty meblowe. Chce sobie zrobić sporo półek we wnęce a ceny w
hipermarketach powalają. Jak sobie policze koszt szafeczki z paroma półkami to
wychodzi jak za dwie drogie szafy. Może jakiś sklep internetowy z takim czymś z
możliwością odbioru osobistego gdzies na Śląsku ?

2. Data: 2012-03-16 18:24:55

Temat: Re: Gdzie tanie płyty meblowe [slask]
Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Mamut" <c...@g...com> wrote in message
ion-forums@vbfl9...
> Gdzie kupujecie tanie płyty meblowe.

http://www.google.com/search?q=hurtownia+plyt+meblow
ych+slask

3. Data: 2012-03-16 19:22:10

Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamut" napisał w wiadomości grup
-discussion-forums@vbfl9...

[...]

http://www.plyta-meblowa.pl/rozkroj/
Odnośnie cen to koszt transportu powoduje ze się nie opłaca wysyłkowo ale
zawsze korzystam z tej strony aby sobie rozkrój przygotować.
A co do cen w marketach to jest trochę drożej jak w normalnym sklepie z
akcesoriami ale cięcie w cenie jest w marketach a w sklepach za cięcie
potrafią doliczyć i dodatkowo jeszcze 20% doliczają powierzchni za "odpady"
Dlatego warto przygotować gotowy rozkrój i kupować cale płyty. Sporo mebli
ostatnio robiłem i zaopatruje się w lokalnym sklepie. Ceny w zależności od
koloru od 25 do nawet 40 zł mkw. Ja mam tu akurat cięcie w cenie tylko jak
nie biorę całej płyty to 20% doliczają. No i za oklejanie liczą ale jakieś
grosze to wychodzi.

4. Data: 2012-03-17 08:26:34

Od: "KM" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dosyc duzy asortyment posiada firma Zimex, w Gliwicach na Grottgera. Nie
moge powiedziec zbyt wiele odnosnie cen plyt, natomiast w wiekszosci malych
punktow gdzie pytalem na terenie Gliwic i okolic o rozne akcesoria
meblarskie, zazwyczaj kierowali do Zimexu. Moze warto tam popytac... .

Pozdrawiam
KM

5. Data: 2012-03-18 08:16:21

Od: grazyna007 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W każdym OBI jest spory wybor. I gotowych poleczek i plyt, ktore
docinaja na wymia

6. Data: 2012-03-19 09:49:21

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

SBS Piekary Śląskie

Siła reklamy...
Pilne: Do domowej dezynfekcji parowej...
dlaczego nie mech?
prysznic i kamien w wylewce
tapetowanie