tapetowanie

1. Data: 2012-03-12 18:45:15

Temat: tapetowanie
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę do doświadczonych w przyklejaniu paska bordera.
Pasek tzw.samoprzylepny, ale odpada pod własnym ciężarem :(
Proszę o radę:
*czy można to uratować stosując konwencjonalny klej. Jaki?

Tytułem wyjaśnienia: tapeta na flizelinie, klej do tej tapety nie
trzyma "samoprzylepnego" bordera.

2. Data: 2012-03-13 17:39:08

Temat: Re: tapetowanie
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mal wrote:
> [...]
> *czy można to uratować stosując konwencjonalny klej. Jaki?
>
> Tytułem wyjaśnienia: tapeta na flizelinie, klej do tej tapety nie

hm...

a ten samolepny border nie ma przypadkim od tyłu warstwy folii do zerwania
:) kóra skutecznie uniemożliwia przylepienie.

3. Data: 2012-03-13 18:11:48

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 18:39, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> hm...
>
> a ten samolepny border nie ma przypadkim od tyłu warstwy folii do zerwania
> :) kóra skutecznie uniemożliwia przylepienie.

Nie, niestety. Doskonale przykleja się np.do mebli, ale nijak nie chce
do ściany czy tapety. Bubel za sporą cenę :(

mal

Jennifer L. Racey Decker AWAITING BIG BLACK PECKER
Oprawy sufitowe 'komputerowe'?
Akumulator do domowej wkrętarki
Zarowka halogenowa LED
Belfort DigiWx Ellen H. Robinson LOVES BLACK PRICK SEMEN JISM