Zarowka halogenowa LED

1. Data: 2012-03-06 15:02:45

Temat: Zarowka halogenowa LED
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W lazience nad umywalką, przy suficie mam 3 punkty świetlne - typowe halogeny w
oprawkach. Zamiast standardowych halogenow chce dac zarowki LED, bo nie ma jak
odprowadzic stamtad ciepla. Pytanko czy dawac:

1. mniejsze zarowki mr 11 (fi 35mm), kat swiecenia wylacznie 120 st.
np
allegro.pl/zarowka-mr11-12-led-smd-12v-dc-ciepla-35m
m-premium-i2170173410.html

2. wieksze mr 16 (fi 55mm), kat swiecenia 60 st. lub 120 st.
np. allegro.pl/zarowka-led-mr16-4w-12v-biala-ciepla-80le
d-i2161305153.html

Pytanko, jaki kat swiecenia przyjemniejszy dla oka, cel oswietlenia glownie
dekoracyjny.

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Z.

2. Data: 2012-03-07 13:11:22

Temat: Re: Zarowka halogenowa LED
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2012 16:02, ATZ Rzeszow pisze:
> [...]
> halogeny w oprawkach. Zamiast standardowych halogenow chce dac zarowki
> LED, bo nie ma jak odprowadzic stamtad ciepla. Pytanko czy dawac:

Nie ma czegoś takiego. Albo żarówki, albo LED.

3. Data: 2012-03-09 07:34:31

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żarówki LED też wymagają odprowadzenia ciepłą, bo im sie żywotność
skróci drastycznie.

4. Data: 2012-03-13 11:20:50

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2012 08:34, Robson pisze:
> Żarówki LED też wymagają odprowadzenia ciepłą, bo im sie żywotność
> skróci drastycznie.

Aaaaaaaaaaaaaargh... Nie ma czegoś takiego jak "żarówki LED"!!!

5. Data: 2012-03-17 15:59:23

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson <r...@...pl> napisał(a):

>Żarówki LED też wymagają odprowadzenia ciepłą, bo im sie żywotność
>skróci drastycznie.

Nie ma co, same madrosci.

Belfort DigiWx Ellen H. Robinson LOVES BLACK PRICK SEMEN JISM
Termometr zaokienny
zawór bezpieczeństwa
Zegar elektroniczny
Domofon na kartę zblizeniową zamiast na klusz w bloku,