Zegar elektroniczny

1. Data: 2012-02-27 06:33:50

Temat: Zegar elektroniczny
Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam, szukam i nic z tego. Potrzebuję zegara cyfrowego z
synchronizacją radiową czasu oraz co najważniejsze zasilanie 230V z
podtrzymaniem oraz wyświetlacz jak w radiobudzikach (chodzi o widoczność
w nocy bez konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max
150 zł. Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

2. Data: 2012-02-27 07:10:53

Temat: Re: Zegar elektroniczny
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 lutego 2012, 07:33:50 UTC+1 użytkownik Einstein napisał:
> [...]
> w nocy bez konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max
> 150 zł. Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

AFAIR w sklepach Tchibo takie są.

--
ZZ@private

3. Data: 2012-02-27 07:58:41

Temat: Re: Zegar elektroniczny (cyfrowy)
Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-27 08:10, ZbyszekZ pisze:

> AFAIR w sklepach Tchibo takie są.

Witam ponownie
Zapomniałem dopisać, że chodzi mi o zegar cyfrowy.

4. Data: 2012-02-27 10:07:12

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
zeta.pl
*Einstein* napisał(-a):

> Zapomniałem dopisać, że chodzi mi o zegar cyfrowy.

Raczej zapomniałeś o tym, że to napisałeś :D

--
Big Jack
////// GG: 660675

5. Data: 2012-02-27 10:16:39

Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-27 11:07, Big Jack pisze:
> W wiadomości
zeta.pl

> Raczej zapomniałeś o tym, że to napisałeś :D

Jestem dzisiaj zakręcony.

6. Data: 2012-02-27 13:37:13

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-27 07:33, Einstein pisze:
Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

Jeśli ma DCF to podtrzymanie raczej niepotrzebne, po powrocie zasilania
zegar ustawi się jak należy.
Jeśli chciałbyś taki żeby działał i wyświetlał podczas zaniku napięcia
to w zestawie z UPS :-)
Pzdr.

7. Data: 2012-02-27 13:45:28

Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem dzisiaj zakręcony.
>
> Pozdrawiam

Einsteinowi można wybaczyć :)

8. Data: 2012-02-27 16:33:18

Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-02-27 07:33, Einstein wrote:
> [...]
> w nocy bez konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max
> 150 zł. Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

Grundig Sonoclock 760 lub 790 (radiobudziki)
JVD RB191 (stacja pogodowa)
JVD RB103
TFA 60.2505

--
mrg

9. Data: 2012-02-28 00:47:32

Od: "Marcin" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Einstein" napisał w wiadomości
> [...]
> konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max 150 zł.
> Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

Mam coś takiego już 5 lat
http://allegro.pl/radio-budzik-rds-okazja-i216362251
4.html

Radio cyfrowe z RDS zegar ustawia się automatycznie,jasność podswietlania
regulowana automatycznie zależnie od oświetlenia zewnętrznego(w dzień świeci
jasno w nocy sam się przyciemnia).Problemów zero.

10. Data: 2012-02-29 14:19:14

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mk <d...@t...pl> napisał(a):

>Jeśli ma DCF to podtrzymanie raczej niepotrzebne, po powrocie zasilania
>zegar ustawi się jak należy.

To zalezy. Czesc sprzetow ma zdefiniowane godziny w ktorych synchronizuje
czas (i ktore sa zaszyte w firmware i ktorych nie zmienisz). Np. moj robi to 2x na
dobe.

Domofon na kartę zblizeniową zamiast na klusz w bloku,
Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary
Stare normy żyzycia wody
identyfikacja insekta łazienkowego :)