Jak przechowywać płytki DVD?

1. Data: 2012-03-18 12:42:27

Temat: Jak przechowywać płytki DVD?
Od: "Ewa" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o podpowiedź.
Mam bardzo dużo płyt CD i DVD i problem z ich przechowywaniem.
Stojaki, które można kupić w sklepach muzycznych, sa za mało pojemne.
Myśle, ze rozwiązałaby sprawę jakaś płaska szafka z gęstymi półkami.
Mam miejsce na taką o maksymalnej szer. 50 cm. Może być wysoka.
Może ktoś widział coś takiego w sprzedaży? Bardzo proszę o namiar.
Wolałabym żeby była zamykana, bo wtedy mniej sie kurzy.

Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2012-03-18 12:49:27

Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stojaki, które można kupić w sklepach muzycznych, sa za mało pojemne.
> Myśle, ze rozwiązałaby sprawę jakaś płaska szafka z gęstymi półkami.

Może być szafka a może być patent, który dla mnie jest wygodny:
odpowiednio głębokie szuflady i płyty pionowo, grzbietami do góry, żeby
widać było tytuł.

> Pozdrawiam
> Ewa

Pozdrawiam,
Michał

3. Data: 2012-03-18 13:18:54

Od: "Ewa" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może być szafka a może być patent, który dla mnie jest wygodny:
> odpowiednio głębokie szuflady i płyty pionowo, grzbietami do góry, żeby
> widać było tytuł.

Podoba mi się Twój pomysł.

Jednak szuflady nie powinny być zbyt głębokie, bo wtedy łatwiej będzie
się takie płytki wyjmować i potencjalnie będzie mogło ich być więcej
zakładając, że szafka nie może sięgać pod sufit, bo wtedy potrzebna
byłaby jeszcze drabina.:-)

Czy widziałeś gdzieś takie szuflady w sprzedaży?

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2012-03-18 13:39:22

Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy widziałeś gdzieś takie szuflady w sprzedaży?

Specjalnych do płyt nie, ale można się rozejrzeć w sklepie meblowym za
komodą, która się sprawdzi w takim zastosowaniu.

5. Data: 2012-03-18 13:42:04

Od: "Ewa" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Specjalnych do płyt nie, ale można się rozejrzeć w sklepie meblowym za
> komodą, która się sprawdzi w takim zastosowaniu.

Komodą? Komody mają głębokie przepastne szuflady.
Zupełnie nie o to chodzi.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2012-03-18 14:44:06

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
5...@n...neostrada.pl
*Ewa* napisał(-a):

> [...]
> Może ktoś widział coś takiego w sprzedaży? Bardzo proszę o namiar.
> Wolałabym żeby była zamykana, bo wtedy mniej sie kurzy.

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie poświecenie chwili czasu,
zaprojektowanie czegoś co w 100% spełni Twoje wymagania i możliwości
ustawienia i w końcu zlecenie zbudowania tego stolarzowi.

--
Big Jack
////// GG: 660675

7. Data: 2012-03-18 14:54:22

Od: "Ewa" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie poświecenie chwili czasu,
> zaprojektowanie czegoś co w 100% spełni Twoje wymagania i możliwości
> ustawienia i w końcu zlecenie zbudowania tego stolarzowi.

Myślałam o tym, ale to byłoby z pewnością drogie, tak jak odzież szyta na
miarę.
Dlatego wolałabym znaleźć coś gotowego, nawet jeśli nie będzie wymiarami
pasowało idealnie. Wystarczy jeśli będzie się mieścić.

Gdzie w Warszawie lub okolicy są takie sklepy? Dawno nie kupowałam
mebli ani innego wyposażenia wnętrza,

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2012-03-18 15:41:27

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" 4f65f721$0$1258$6...@n...neostrada.pl

> Gdzie w Warszawie lub okolicy są takie sklepy? Dawno nie kupowałam
> mebli ani innego wyposażenia wnętrza,

Ja bym szukał w hipermarketach. Szuflada na CD/DVD to zwyczajna
szuflada. Co najwyżej trzeba by zrobić przegródki na rządki pudełek.
Można do zwykłej szuflady włożyć druciany stojak, gdy się często
z tych płyt korzysta. Ostatecznie można pociąć gotowe stojaki.
W hipermarketach można takowe kupić w cenie paru złotych na 100 płyt.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

9. Data: 2012-03-18 16:16:20

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> Myśle, ze rozwiązałaby sprawę jakaś płaska szafka z gęstymi półkami.
Proszę bardzo. 3 min szukania :)
http://www.ksiegamebli.pl/category/szafki-na-plyty
--
Krzysiek

10. Data: 2012-03-18 16:18:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-18 13:42, niebożę Ewa wylazło do ludzi i marudzi:

Dużo - znaczy ile tego masz?

Qra

Domy z bloczków
Zelmer Explorer - nie włacza sie