Re: Jak przechowywać płytki DVD?

From: "Ewa" <x...@x...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
Date: Sun, 18 Mar 2012 14:18:54 +0100

> Może być szafka a może być patent, który dla mnie jest wygodny:
> odpowiednio głębokie szuflady i płyty pionowo, grzbietami do góry, żeby
> widać było tytuł.

Podoba mi się Twój pomysł.

Jednak szuflady nie powinny być zbyt głębokie, bo wtedy łatwiej będzie
się takie płytki wyjmować i potencjalnie będzie mogło ich być więcej
zakładając, że szafka nie może sięgać pod sufit, bo wtedy potrzebna
byłaby jeszcze drabina.:-)

Czy widziałeś gdzieś takie szuflady w sprzedaży?

Pozdrawiam
Ewa