Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?

1. Data: 2004-01-15 13:25:21

Temat: Re: Zmywarka - do całego wątku
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
news:400693D9.3C197A0C@o2.pl...
> [...] Praktyki w czym, żebym unikał jak ognia ?

Rany, przecież to takie proste. Koty. Czarne.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-15 13:32:14

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 15 Jan 2004 14:21:29 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <P...@o...pl> i powiedziała:

> Praktyki w czym, żebym unikał jak ognia ?

W dialogach z ludźmi, którzy prowadzą monologi i dyskutują z
wyobrażeniami.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-01-15 13:33:57

Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-15 14:07, Użytkownik apc_edi napisał:
> Tak. Sam nie mam TV od kilku lat, choc zdecydowal przypadek - zepsul sie.
> Ale to chyba niedobre porownanie.
> A znasz ludzi ktorzy swiadomie nie maja lodowki ?

Hehe, w większości przypadków brak TV ma jednak podłoże ideologiczne.
Chciałbym usłyszeć ideologię świadomego wyrzucania lodówki lub
odkurzacza ;-)

Tomek

1. Data: 2004-01-15 13:42:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:
(...)

> Aha, osobiście zmywarki nie posiadam, chociaż w kuchni jest
> przewidziane na nią miejsce.

Też nie posiadam, tfu, nie mam (zaraźliwe, czy co :-) i to właśnie z braku
miejsca. Dodatkowo nie mam kuchenki mikrofalowej i pralki, bo
nie są mi do niczgo potrzebne. Jak tylko "wymyślę" jakis kawałek miejsca,
to kupię zmywarkę.

> I jakoś nie pali mi się do jej zakupu, i to
> nie tylko ze względów finansowych ( mam wiele innych rzeczy do kupienia
> ). Ogólnie do zmywary mam stosunek obojętny. Ale zwyczajnie nie bardzo
> rozumiem, jak można dziennie pobrudzić " siedemnaście milionów łyżeczek
> do herbaty" (c) by Hanka Skwarczyńska ( osobiście odzwyczaiłem się od
> herbaty na rzecz soków ). Rodzina 2+2, brudnych garów jest na tyle, że
> da się wytrzymać.

Każdy ma swoje przyjemności, szklanki po sokach też są brudne.
Wytrzymać to się da prawie bez wszystkiego, tylko po co?

> Mając _serdecznie_dość_ zabawy z dwoma kilkuletnimi
> dziećmi ( kto ma dzieci, wie o co chodzi ), zawsze mogę rzucić hasło:
> "Tata musi teraz pozmywać".

Wolę "musieć" przeczytać ksiązkę.

> Po co to wszystko piszę - kochani, nie dajmy się zwariować. Na
> zmywarkach świat się nie kończy.

Pewnie, że nie. Wiele jest pożytecznych maszyn kuchennych.
Oooo, ekspres do kawy!

Krycha

1. Data: 2004-01-15 13:48:06

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...] Oooo, ekspres do kawy!

A co, mieszalnik do farb już Ci nie wystarcza? ;)))

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-15 13:59:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Rany, przecież to takie proste. Koty. Czarne.

SLUCHAM?

Krycha

1. Data: 2004-01-15 14:00:52

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> A co, mieszalnik do farb już Ci nie wystarcza? ;)))

Nooo, rano się mylę :-)

Krycha

1. Data: 2004-01-15 14:08:23

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> SLUCHAM?

No co. Od czarnych kotów dostaje się pokręconej logiki i zaczyna się
chcieć mieć zmywarkę.

Pozdrawiam :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-01-15 14:18:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> No co. Od czarnych kotów dostaje się pokręconej logiki i zaczyna się
> chcieć mieć zmywarkę.

Yhm, mam więcej kotów, stąd chcica na ten ekspres.

Krycha

1. Data: 2004-01-15 14:22:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> Hehe, w większości przypadków brak TV ma jednak podłoże ideologiczne.
> Chciałbym usłyszeć ideologię świadomego wyrzucania lodówki lub
> odkurzacza ;-)

Wyrzucania to może nie, ale przy wiejskim domu mam ziemiankę.
No i PZP (prawdziwi znawcy piwa) twierdzą, że piwo z ziemianki ma
temperaturę właściwą, a z lodówki nie. Jedzenie przygotowane
na przyjęcie też mi wygodniej i lepiej przechować w ziemiance.

Krycha

Dulux - wzornik, tester a "prawdziwa" farba
materac Estrella - dla alergikow czy zwykly ?
tapetowanie, remonty
Co najpierw?
rybiki