Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?

1. Data: 2004-01-16 12:18:05

Temat: Re: Zmywarka - do całego wštku
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich napisał(a):

> Wyraźnie piszesz, że względy finansowe
> są _jednym z_ powodów braku zmywarki.
> Pewnie są i inne, ale ten ma dla mnie kluczowe
> znaczenie.

Mocno naciągasz sens mojej wypowiedzi. OK, uściślam: akurat względy
finansowe absolutnie nie są kluczowe. Pisałem, że miejsce w meblach
kuchennych na zmywarę wygospodarowane jest. Zwyczajnie, na razie nie
odczuwam potrzeby posiadania w/w sprzętu. XIX wiek, prawda ?

> I jeszcze jedna sprawa. Nie mam na imię
> ani nazwisko Miś pluszowy, a jak się nazywam
> możesz sobie przeczytać w nagłowku i stopce
> moich maili. Ciekawe, czy w realu odważył byś
> się na takie chamskie zaczepki.

W stosunku do kogoś, kto naciągając sens mojej wypowiedzi, publicznie
używa argumentów, typu:

> Twoje dorabianie ideologii do
> prostego: "Na razie mnie nie stać na zmywarkę"
> lekko hmmm... żałosny?

zapewne owróciłbym się na pięcie od takiego jegomościa.

A co bym sobie o tym <ocenzurowano> pomyślał, na newsy się nie nadaje.

> Tutaj mogę tylko
> pożegnać pana PLONK-iem.

Jak wyżej, nie ma problemu i wielkiej straty.

Akurat dyskusje z Tobą nie wniosły nic ciekawego.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-01-16 12:27:23

Temat: Re: [OT]Re: Zmywarka, podsumowanie
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:bu8hah$vr7$2@zeus.man.szczecin.pl...

> Te 15 zeta to ja wole dolozyc na kulki dla zmywarki.
> Nawet wystarczy, zeby przeslac nowa porcje daniny na adres Hani i
> Zuzanki. ;-)~

Jakie kulki?
Aśka (zaciekawiona)

1. Data: 2004-01-16 13:12:27

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gacka wrote:

> Jakie kulki?

Calgonit z kulkami nablyszczacza.
Zbedny IMO bajer, ale moze zmywarce smakuje szczegolnie?

Dominika

1. Data: 2004-01-16 13:23:25

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:bu8nss$1sk$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...]
> Zbedny IMO bajer, ale moze zmywarce smakuje szczegolnie?

Bba. Pewnie, że jej smakuje, i zsyła na swych wyznawców rozliczne łaski,
przebaczając nawet brak kadzidełek.
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-16 13:55:59

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiadomości news:bu8nss$1sk$1@zeus.man.szczecin.pl...
>

> Bba. Pewnie, że jej smakuje, i zsyła na swych wyznawców rozliczne łaski,

Moja widać inny gust zaposiada. Ostatnio polubiła takie krzyżackie (kupione
na pobliskim targu od gościa co do Germanii jezdzi po takie cuda) tabletki
dwufazowe, co jak prostokątne cukierki wyglądają i pachną cytrynką. Dobrze,
że przychówek mam już w wieku takim, że odróżnia cukierki dla zmywarki od
cukierków dla siebie, bo jeszcze by zabrakło.

Aśka

1. Data: 2004-01-16 16:33:01

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Jan 2004 14:55:59 +0100 I had a dream that Joanna Gacka
<j...@w...o2.pl> wrote:
> [...]
> że przychówek mam już w wieku takim, że odróżnia cukierki dla zmywarki od
> cukierków dla siebie, bo jeszcze by zabrakło.

Jesteś pewna, że "dwufazowe"? Bo dziwnie mi się to kojarzy... ;)

1. Data: 2004-01-16 17:33:55

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
du.pl...
tabletki
Dobrze,

> Jesteś pewna, że "dwufazowe"? Bo dziwnie mi się to kojarzy... ;)

one w tym samym sensie dwufazowe sa jak Calgonit 2w1 znaczy sie maja faze
rozpustna (rozpuszczajaca) i wymywajaca
nablyszczacz i sol sie do nich normalnie stosuje

JG

1. Data: 2004-01-16 22:37:05

Temat: Re: Re: Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?
Od: antekant <A...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witek wrote:
> Użytkownik "Sierp" <N...@s...netskasuj> napisał w wiadomości
..

> [...]
> - zwiększone zużycie prądu - ok 8,5 zł/mies (szacowane - 2 zmywania
> dziennie,
> 0,4 kWh/cykl, 35 gr/kWh)
> - chemia - ok 15 zł/mies (proszek Calgonit (35 zł) - ok 3 miesiące, sól
> Robot
> (4 zł) - ok 1,5 mies, nabłyszczacza prawie nie używam, ale koszty nie są
> znaczące)
>
> Reasumując 30zł-8,5zł-15zł=6,5zł
> Zmywarka kosztowała 1600zł, czyli zwróci się po 246 miesiącach, czyli po
> 20,5 latach.
>
> Ale jak dla mnie, to nawet jeśli do eksploatacji zmywarki bym musiał

Nie doliczyles kosztow plynu do recznego zmywania naczyn, kosztu naczyn
stluczonych podczas zmuwania lub wycierania, kosztow leczenia reumatyzmu
od moczenia rak w wodzie (i/lub roznych alergii skornych),nie
wspominajac juz o zatruciach w wyniku niedokladnego plukania, wiadomo
automat zrobi do lepiej. :)

1. Data: 2004-01-16 22:54:45

Temat: Re: Zmywarka - do całego wątku
Od: antekant <A...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> [...]
> żelaznym argumentem jest oszczędność czasu. Czas zaoszczędzony na
> zmywaniu garów można przeznaczyć.........no właśnie na co ? Ilu z was,
> szczęśliwi posiadacze zmywarek, czas zaoszczędzony na zmywaniu garów
> spędza naprawdę pożytecznie, a nie zabija go gapieniem się w TV albo
> niepotrzebnym łupaniem w klawiaturę ? Ilu z was, przeliczajcych czas
> zmywania na pieniądze faktycznie w tym czasie zarabia ? Dla kogoś, kto
> ma naprawdę mało czasu, zmywarka ma być wybawieniem, lecz nie sądzę, aby
> będąc posiadaczem tego urządzenia nagle miał go więcej.

Rozmumiem, ze z tych i podobnych powodow nie kupiles np. pralki, no bo
- cytuje - "W kategoriach ekonomicznych, licząc koszt zakupu ustrojstwa
+ materiały eksploatacyjne, jest się do tyłu". Poza tym istneje
niebezpieczenstwo, ze zaoszczedzony przy pralce czas mozna nie spedzic
wystarczajaco pozytecznie.

Dulux - wzornik, tester a "prawdziwa" farba
materac Estrella - dla alergikow czy zwykly ?
tapetowanie, remonty
Co najpierw?
rybiki