Re: Re: Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?

From: antekant <A...@n...net>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Re: Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?
Date: Fri, 16 Jan 2004 23:37:05 +0100

Witek wrote:
> Użytkownik "Sierp" <N...@s...netskasuj> napisał w wiadomości
..

> [...]
> - zwiększone zużycie prądu - ok 8,5 zł/mies (szacowane - 2 zmywania
> dziennie,
> 0,4 kWh/cykl, 35 gr/kWh)
> - chemia - ok 15 zł/mies (proszek Calgonit (35 zł) - ok 3 miesiące, sól
> Robot
> (4 zł) - ok 1,5 mies, nabłyszczacza prawie nie używam, ale koszty nie są
> znaczące)
>
> Reasumując 30zł-8,5zł-15zł=6,5zł
> Zmywarka kosztowała 1600zł, czyli zwróci się po 246 miesiącach, czyli po
> 20,5 latach.
>
> Ale jak dla mnie, to nawet jeśli do eksploatacji zmywarki bym musiał

Nie doliczyles kosztow plynu do recznego zmywania naczyn, kosztu naczyn
stluczonych podczas zmuwania lub wycierania, kosztow leczenia reumatyzmu
od moczenia rak w wodzie (i/lub roznych alergii skornych),nie
wspominajac juz o zatruciach w wyniku niedokladnego plukania, wiadomo
automat zrobi do lepiej. :)