Jak "przelatować" choinkę?

11. Data: 2014-04-09 19:54:19

Temat: Re: Jak "przelatować" choinkę?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Apr 2014 19:28:17 +0200, krys napisał(a):

> Weź mnie nie rozśmieszaj. W UG sprawa odwodnienia tej wsi toczy się od
> jakichś 16 lat. I oni DOSKONALE wiedzą, że NIGDY nie powinny byc wydane
> pozwolenia na budowę w tym miejscu (cała osada ma trochę ponad 40 lat)
> "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz."

Bo Wam się nie chce założyć komitetu, wydać po parę złotych i prawnika
wynająć...

12. Data: 2014-04-10 12:31:12

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Bo Wam się nie chce założyć komitetu, wydać po parę złotych i prawnika
> wynająć...

Wydajemy wystarczająco duzo kasy (zamiast gminy), komitetów wszelakich też
mieliśmy wystarczająco dużo, walka z wiatrakami jest utopijna, gmina ma
więcej kasy na prawnika, a odpowiedzialności urzędniczej za podpisane
decyzje nie ma.
To tyle.

J.

www.kontestacja.com

13. Data: 2014-04-10 13:19:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2014 12:31:12 +0200, krys napisał(a):

> [...]
> mieliśmy wystarczająco dużo, walka z wiatrakami jest utopijna, gmina ma
> więcej kasy na prawnika, a odpowiedzialności urzędniczej za podpisane

OK, oczywiście ja mierzę swoją miarką - jakby mi gmina z mojego ukochanego
(tak, tak - na piaskach najzdrowiej) zrobiła bagno przy domu, nie
odpuściłabym, do upadłego, bo przecież nie dla mnie, lecz dla pokoleń. No i
wartość działki obniżona. Przynajmniej o odszkodowanie bym walczyła, choć
to raczej by mnie nie satysfakcjonowało.

drzewka po zimowaniu
Tuja obok trzmieliny
Annomalie - zakwitła jabłonka
Przycięcie i rozsadzenie jagody kamczackiej
Czy kosic/przycinac trawę koło ogrodzeni, dzrzewek, krzewow i roslin?