Jak rozmnaża sie budleja dawida?

1. Data: 2003-06-16 20:14:12

Temat: Re: Jak rozmnaża sie budleja dawida?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarysz" <j...@o...pl> wrote in message
news:bcl5um$3th$1@atlantis.news.tpi.pl...
Jak rozmnażac budleje dawida? Jeśli ktoś z grupowiczów wie prosze o
informacje.

Przez sadzonki zdrewniałe wczesną wiosną.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-06-16 21:11:46

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bcl8pd$kv0$3@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Jak rozmnażac budleje dawida?
>
> Przez sadzonki zdrewniałe wczesną wiosną.

Hejka. Mnie udało się przez sadzonki półzdrewniałe w lipcu. :-)
Pozdrawiam połówkowo Ja...cki

3. Data: 2003-06-16 21:39:10

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przez sadzonki zdrewniałe wczesną wiosną.
>
> Pozdrawiam, Basia.
>

> A nie przypadkiem zielne:wczesną wiosną z podpędzonych
roślin matecznych lub wygodniej od lipca do pazdziernika?

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-06-17 05:53:33

Temat: Odp: Jak rozmnaża sie budleja dawida?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcldep$f7m$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> roślin matecznych lub wygodniej od lipca do pazdziernika?

Teraz można, przez sadzonki zielne, bez podpędzania :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-06-17 08:52:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> roślin matecznych lub wygodniej od lipca do pazdziernika?

Być może miałam po prostu szczęśćie, ale obcinając te dreniane patyki wiosną
wetknełam je po prostu w wilgotną ziemię, bez ukorzeniacza i bez folii -
kwitły jeszcze tego samego roku.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-06-17 19:28:20

Temat: Jak rozmnaża sie budleja dawida?
Od: "Jarysz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak rozmnażac budeje dawida? Jeśli ktoś z grupowiczów wie prosze o informacje.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Rysiek

7. Data: 2003-06-17 19:37:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kwitły jeszcze tego samego roku.
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Ta roślinka rozmnaża się bardzo łatwo i tyle.

Pozdrawia boletus

Winobluszcz - sadzonki
ryby w oczku a zima
Ostrokrzew - co to jest??!