Jak rozpoznac ze sie kogos kocha?

1. Data: 2002-02-18 15:50:52

Temat: Odp: Jak rozpoznac ze sie kogos kocha?
Od: "Szara Mysz" <w...@s...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj nie! Znam wspaniałych facetów - znam i takich co nawet nie potrafią
gwoździa wbić, ale po prostu mnie to ucieszyło i tyle - już się czepiasz?
:-)))))
Olcia

Użytkownik Dziki <d...@s...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4r7gk$31kc$...@p...acn.pl...

1. Data: 2002-02-19 20:31:30

Temat: Re: Jak rozpoznac ze sie kogos kocha?
Od: "chmiel" <c...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niesamowicie dojrzałe podejście facetów tu mnie zaskoczyło
> Dziękuję
> Ola

niesamowicie mnie twoje zaskoczenie zaskoczylo...
sa faceci dojrzali, sa niedojrzali... sa kobiety dojrzale, sa niedojrzale...
ale ta dojrzalosc kobiet i mezczyzn polega na czyms zupelnie innym... wydaje
mi sie ze facet cale zycie pozostaje dzieckiem. tylko funkcja jaka przyjmuje
(przywodca stada) wymaga od niego tej dojrzalosci... ale tak naprawde kazdy
prezes, kazdy dyrektor i kazdy prezydent ma osobiscie cechy dziecka...
oczywiscie nie z kazdym tak jest - wyjatek potwierdza regule

pozdrawiam
chmiel

1. Data: 2002-02-22 18:11:44

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

ktos musi sie tu czepiac bo wszyscy tacy empatyczni :)

Gratulacje !!!
Wywieranie wplywu na ludzi - teoria i praktyka. R. Cialdini
Czy spotkaliście się z takim Virusem;) ?
Trichotilomania
transseksualiści