poziom litu (2)

1. Data: 2002-02-17 17:46:21

Temat: poziom litu (2)
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę powtórzyć badanie. Wtedy, gdy nie poszedłem za Tobą, chociaż
wiedziałem, że powinienem, nie chciała mi lecieć krew. Ani z jednej, ani z
drugiej ręki. Ledwie parę kropli. "Musi pan powtórzyć badanie". Za mało krwi
bym się czegoś dowiedział.

Krew jest czerwona jak oczy od łez. A zegarek, który popycha Twój czas ma
zielony pasek. Tabletka litu jest biała, przykleja się do gardła i ma
wstrętny smak. Twoja bluzka była jasnoniebieska, a tytuł książki
pomarańczowy.

Nie wiem tylko jakim kolorem zakreślałaś jej fragmenty.

P.