Jak to "po bożemu" możemy zinterpretować?

31. Data: 2017-08-23 08:53:32

Temat: Re: Jak to "po bożemu" możemy zinterpretować?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 20:28:18 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:

> Thx wylecialo mi z glowy jak toto sie nazywalo. Zwiedzajacy sie dziwili,
> ze tak dlugo tego uzywano.

To akurat "zawdzięczamy" gen. Franco. Nie twierdzę, że wszystko co robił było
do dupy (bo np. chronił Żydów tudzież uratował Hiszpanię od większego zła
stalinizmu), ale niektóre jego zarządzenia podtrzymywały tradycje urągające
rozumowi i godności człowieka, jak widać m.in. na załączonym obrazku.

> Tez dlugo moglbym opisywac urzadzenia, ktore wymyslono, zeby innym
> "uprzyjemnic" zycie.

Oj było tego co niemiara. Najsprytniejsi to byli Chińczycy - podziwiam ich
wręcz za taką oto wyrafinowaną torturę psychologiczną:
https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_water_torture
ZTCW Jezuici odwiedzający Państwo Środka w czasach dynastii Ming przywieźli jej
opis do Hiszpanii, gdzie również została zastosowana (przez inkwizycję).

32. Data: 2017-08-25 04:28:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 11:49:44 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> A co chciał powiedzieć, to wyrzeźbił.

> Chyba z 500 lat nad tym punktem widzenia myślałeś.

to ty nazwywasz siebie Feniksem, wiec sie nie stosuj.
zyje tylko lat 50, jak dotad, choc pamiec siega dalej, niefizyczna.
zrodla, i te wszystkie rzeczy, o ktorych raczyliscie zapomniec.

pozdrawiam,
jacek

Przypomina mi to ikselkę
Prostujcie kłamstwa, gdzie możecie, i piszcie, jak jest naprawdę.
Sznurek do snopowiązałek
Dzicz muzułmańska gwałci choinkę.
Zamach.