Jak to sie nazywa i gdzie tego szukac?

1. Data: 2008-01-27 16:51:28

Temat: Jak to sie nazywa i gdzie tego szukac?
Od: paff <w...@p...zamien> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

montuję sobie okap kominowy, w zestawie są dwa kawałki takiej srebrnej
obudowy, w której chowa się rurę wentylacyjną.

Problem w tym, że mi będzie potrzebny jeszcze jeden taki kawałek, bo mam
kratkę trochę oddaloną od okapu. Planuję więc zrobić "komin" do sufitu i
od niego jedną odnogę w stronę kratki (jakieś 50 cm). Szukałem w
marketach budowlanych - nie mają ani na akcesoriach wentylacyjnych, ani
na okapach.

Gdzie tego szukać i w ogóle pod jakim hasłem? Bo mi google nic wypluć
nie chce, a paskudna rura straszy na ścianie :(

Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2008-01-27 17:19:33

Temat: Re: Jak to sie nazywa i gdzie tego szukac?
Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

paff pisze:
> [...]
>
> Gdzie tego szukać i w ogóle pod jakim hasłem? Bo mi google nic wypluć
> nie chce, a paskudna rura straszy na ścianie :(

A masz osobny komin wentylacyjny do okapu? Jeśli nie to kominiarz każe
Ci to zdemontować.

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

3. Data: 2008-01-27 18:05:06

Od: paff <w...@p...zamien> szukaj wiadomości tego autora

kobietka pisze:

> A masz osobny komin wentylacyjny do okapu? Jeśli nie to kominiarz każe
> Ci to zdemontować.

W kuchni mam dwie kratki wentylacyjne, zakładam że jedna z nich jest do
okapu. Nowe budownictwo (2007) więc chyba takie coś obecnie jest już
standardem, że można sobie wyciąg podłączyć? Mam nadzieję, że się nie
mylę :)

Paweł

4. Data: 2008-01-27 19:49:08

Od: "Kropelka" <k...@t...pl.lub.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paff" <w...@p...zamien> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> montuję sobie okap kominowy, w zestawie są dwa kawałki takiej srebrnej
> obudowy, w której chowa się rurę wentylacyjną.

<ciach>

Nie jestem pewna czy wiem o co chodzi ale sądzę że dostaniesz to bez
problemu w sklepach z akcesoriami do wentylacji.
Mają tam naprawde kuuuupe najróżniejszych złączek, kanałów i tego typu
rzeczy. Znacznie więcej niż w marketach bo są na to ukierunkowani.

Pozdrawiam
Agnieszka

plyta ceramiczna a indukcyjna do kuchni
Pielegnacja zestawu ze skory - jakie srodki?
Archiwalne płytki
Czajnik
Zmywarka - co jest grane