Zmywarka - co jest grane

1. Data: 2008-01-25 11:27:20

Temat: Zmywarka - co jest grane
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Od paru miesięcy użytkuję zmywarkę i mam ciekawy przypadek - nie domyte
głębokie talerze, ściślej ich brzegi. Talerze płytkie ( z tego samego
szkła ) i cała reszta jest domyte. Tabletki firmy na "C", sól i
nabłyszczacz załadowany.

BTW: czy to normalne, że po odkręceniu korka pojemnika na sól leje się
stamtąd woda ? Jak wobec tego uzupełnić sól ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

2. Data: 2008-01-25 11:49:41

Temat: Re: Zmywarka - co jest grane
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> BTW: czy to normalne, że po odkręceniu korka pojemnika na sól leje się
> stamtąd woda ? Jak wobec tego uzupełnić sól ?

Normalne. Sól uzupełniasz pod korek a podczas zasypywania wypierana jest
woda. Korek musi być dobrze zakręcony i solanka nie może sie wydostawać do
komory zmywania. Ustaw prawidłowo dozowanie soli oraz nabłyszczacza. Zrób
gruntowne czyszczenie czyścikami do tego przeznaczonymi (taka zawieszka
Somata lub wstawiany do koszyka na sztućce środek na "C"), na max. temp.
Sprawdź drożność dysz w śmigłach. Optymalnie rozkładaj naczynia.
Unikaj programów ekspresowych ;)

P.

3. Data: 2008-01-25 15:39:42

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot" <P...@o...pl> wrote in message

> BTW: czy to normalne, że po odkręceniu korka pojemnika na sól leje się
> stamtąd woda ? Jak wobec tego uzupełnić sól ?

Tak. Odczekaj chwilę, aż przestanie i syp sól. Będzie ok.
Anka

4. Data: 2008-01-27 19:04:57

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głębokie talerze, ściślej ich brzegi. Talerze płytkie ( z tego samego
> szkła ) i cała reszta jest domyte. Tabletki firmy na "C", sól i

U mnie nie domywa, jak brzegi talerzy się stykają. Zwracaj na to uwagę przy
układaniu naczyń.

Tapta

5. Data: 2008-01-29 08:08:24

Od: "Boban" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot <P...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> głębokie talerze, ściślej ich brzegi. Talerze płytkie ( z tego samego
> szkła ) i cała reszta jest domyte. Tabletki firmy na "C", sól i

A głębokie talerze masz obok płytkich? Ja głębokie wsadzam na przegródki o
większym rozstawie a płytkie (obiadowe i śniadaniowe) w węższe przegródki.

Pomóżcie - gdzie znajdę taką, albo bardzo podobną mozaikę ceramiczną ?
która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?
Spoldzielnia-moloch kontra mieszkaniec malej kawalerki :(((..
Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?
Uszczelki w drzwiach wewnętrznych ?