która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?

1. Data: 2008-01-25 07:22:35

Temat: która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?
Od: " " <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Które pralki lepiej się sprawdzają , jaka jest awaryjność ? Czy ktoś z Was ma
taką pralkę - jakie są Wasze opinie na ten temat ?

2. Data: 2008-01-25 11:04:13

Temat: Re: która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Które pralki lepiej się sprawdzają , jaka jest awaryjność ? Czy ktoś
> z Was ma taką pralkę - jakie są Wasze opinie na ten temat ?
> pozdrawiam

zdecydowanie elektrolux, bosh, siemens
az

3. Data: 2008-01-25 11:12:48

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> zdecydowanie elektrolux, bosh, siemens

nie zrozumiales pytania?:)

--
pzdr
piotrek

4. Data: 2008-01-25 11:13:48

Od: "glizda" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" napisał

> zdecydowanie elektrolux, bosh, siemens

Tak se myślę, że pralka o nazwie Volkswaschmaschine cieszyłaby się w Polsce
nie mniejszą renomą.

5. Data: 2008-01-25 11:28:51

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Tak se myślę, że pralka o nazwie Volkswaschmaschine cieszyłaby się w
> Polsce nie mniejszą renomą.

ciiiicho:) bo niektorym swiatopoglad runie jak sie bedziemy nasmiewac z
tego:)

--
pzdr
piotrek

6. Data: 2008-01-25 11:33:51

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> nie zrozumiales pytania?:)

chyba tak , ale skoro ktoś nie ma cywilnej odwagi napisać nawet swojego
imienia, to o czym z tym czyś rozmawiać :)
Jędrek

7. Data: 2008-01-25 11:38:36

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> chyba tak , ale skoro ktoś nie ma cywilnej odwagi napisać nawet swojego
> imienia, to o czym z tym czyś rozmawiać :)

niema znaczenia czy podaje imie czy nie. i tak moze byc zmyslone.
ale zadal/a na wlasciwej grupie, wlasciwe pytanie i na ktore otrzymal/a
odpowiedz nie na temat.

i kto tu gorzej wypada ?:)
ktos kto sie nie przedstawia czy ktos kto pisze od rzeczy?

--
pzdr
piotrek

8. Data: 2008-01-25 11:43:47

Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@N...gazeta.pl <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Które pralki lepiej się sprawdzają , jaka jest awaryjność ? Czy ktoś z
> Was ma taką pralkę - jakie są Wasze opinie na ten temat ?
> pozdrawiam

Żadna z powyższych nie jest warta zakupu, sa awaryne.
Nie nie mam takiej.
Nie warto jak dla mnie, lepiej poszukać Bosha albo Siemensa.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

9. Data: 2008-01-25 11:43:55

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otrzymal/a odpowiedz nie na temat.
>
> i kto tu gorzej wypada ?:)
> ktos kto sie nie przedstawia czy ktos kto pisze od rzeczy?

o przepraszam teraz mnie obrażasz, wcale nie od rzeczy tylko nie wstrzelilem
sie w pytanie :)
Jędrek

10. Data: 2008-01-25 11:53:12

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris pisze:

> Żadna z powyższych nie jest warta zakupu, sa awaryne.
> Nie nie mam takiej.
> Nie warto jak dla mnie, lepiej poszukać Bosha albo Siemensa.

dokladnie, bo to tak jak by wybierać pomiedzy daewoo a fso
moze i pare zlotych tansze, ale ile potem z tym roboty..

ja polecam ze swojej strony bosha jakiegokolwiek

Spoldzielnia-moloch kontra mieszkaniec malej kawalerki :(((..
Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?
Uszczelki w drzwiach wewnętrznych ?
jak współpracuje bateria termostatyczna
Nowe zarówki energooszczedne Philips