Jak uniknac zarazenia od osoby chorej na wietrzna ospe

1. Data: 2002-01-20 20:22:02

Temat: Jak uniknac zarazenia od osoby chorej na wietrzna ospe
Od: "Diana" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialabym dowiedziec sie jak mozna uniknac zarazenia sie wietrzna ospa?
Skoro przenosi sie droga kropelkowa to moze pomoglyby jakies maseczki?Jesli
sa jakies sposoby aby uniknac, jakies środki ostrożnosci bardzo prosze,
podajcie mi je. Bede zmuszona przebywac kilka dni z osoba chora.

Diana

2. Data: 2002-01-21 11:53:29

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ospa wietrzna jest wysoce zakaŸna i szansa na zara?enie si? osoby która nie
chorowa?a jest bardzo du?a. Oczywiœcie mo?na stosowaae maseczki, higien?, mycie
r?k itp ale rezultat b?dzie w?tpliwy.

jotem

Diana wrote:

> [...]
> sa jakies sposoby aby uniknac, jakies ?rodki ostro?nosci bardzo prosze,
> podajcie mi je. Bede zmuszona przebywac kilka dni z osoba chora.

Dobry alergolog w Warszawiee
Sorry jeśli uważacie to za spam ale jest to na tyle interesujące dla wielu , więc uwazam że warto było skorzystać z tej okazji
żółtaczka u noworodka
Czosnek w HCV
hipoterapia