! Pilne - systemy odpowiedzialne

1. Data: 2002-01-20 20:33:41

Temat: ! Pilne - systemy odpowiedzialne
Od: "Qgar" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuje informacji na temat systemow odpowiedzialnych, czasu
rzeczywistego,
uwzgledniajacych pewna tolerancje bledu, diagnostyke urzadzen itp.
stosowanych
w medycynie np. do podtrzymywania zycia itp.

Pzdr.
Qgar
q...@i...pl

2. Data: 2002-01-21 21:27:48

Temat: Re: ! Pilne - systemy odpowiedzialne
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Qgar <q...@i...pl> wrote:
> [...]
> stosowanych
> w medycynie np. do podtrzymywania zycia itp.

Zacznij od http://www.qnx.com (wysmienity RTOS, z tego co wiem
stosowany jako system wbudowany rowniez w urzadzeniach medycznych).

--
cezar
CYBER Service

3. Data: 2002-01-23 08:27:16

Od: "szreder" <s...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Równiez polecam
Bardzo dobry ststem czasu rzeczywistego stosowany nie tylko w medycynie ale
rowniez lotnictwie i w sprzecie dla wojska.
Mialem z nim stycznosc na studiach stad moja znajomosc tego systemu

Użytkownik Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:k...@g...hq.cs.net.pl...
> [...]
>
> Zacznij od http://www.qnx.com (wysmienity RTOS, z tego co wiem
> stosowany jako system wbudowany rowniez w urzadzeniach medycznych).

Jak uniknac zarazenia od osoby chorej na wietrzna ospe
Dobry alergolog w Warszawiee
Sorry jeśli uważacie to za spam ale jest to na tyle interesujące dla wielu , więc uwazam że warto było skorzystać z tej okazji
żółtaczka u noworodka
Czosnek w HCV