Jak usunąć opiłki metalu z szyby ?

11. Data: 2009-02-24 09:41:35

Temat: Re: Jak usunąć opiłki metalu z szyby ?
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 10:11, "jangr" <j...@i...pl> wrote:
> Użytkownik "Legato" <y...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:gnmd0g$qnv$1@nemesis.news.neostrada.p
l...

> Jeżeli są to opiłki stalowe, spróbować dużym magnesem neodymowym.
> Strasznie to cholerstwo silne. Może da radę.

Naiwniak. Wtopione w szkło - prędzej szyba pęknie, a nie chodzi o
ikrustację, a przywrócenie stanu powierzchni aby nie placić za wymianę
- delikwent nie pisze jakie rozmiary ma szyba - może być wystawowa i
kosztować, że ho ...ho...
Lepiej dogadać się ze szklarzem, który ma urządzenia i UMIE
matowić przez piaskowanie - wyjdzie taniej - jakieś logo firmy lub
motyw osdobny...

12. Data: 2009-02-25 06:31:26

Od: Legato <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

- wymiana na razie nie wchodzi w rachubę - koszt szyby zintegrowanej o
pow. ok 1,1m2
- piaskowanie również odpada
- wyrównać powierzchnię czymś metalowym trochę ryzykowne żeby nie porysować.

Latem zdejmę okno i spróbuje to jakoś wytrawić.

Pozdrawiam
L.

13. Data: 2009-02-27 22:51:13

Od: "jack" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - wyrównać powierzchnię czymś metalowym trochę ryzykowne żeby nie porysować.
>
> Latem zdejmę okno i spróbuje to jakoś wytrawić.

Mialem podobny przypadek z ceramiką łazienkową[wc]
Pracownik ładnie załatwił[zakropił] kompakt-kwas solny załatwił
sprawe[klikakrotne przetarcie małym pendzelkiem] spróbuj moze w tym wypadku sie uda.
pozdro.jack

14. Data: 2009-03-01 13:54:45

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialem podobny przypadek z ceramiką łazienkową[wc]
> Pracownik ładnie załatwił[zakropił] kompakt-kwas solny załatwił
> sprawe[klikakrotne przetarcie małym pendzelkiem] spróbuj moze w tym wypadku s

Ja natomiast zabrudzenia z glazury usunąłem płynem atlas shop. Nie były to
jednak zatopione opiłki metalu ale czarne plamki. Posmarowałem preparatem i po
15 minutach plamki zniknęły.

piwnica z zaworem wody
Naprawa waterpik'a
Parawan (stylowy, drewniany, rzezbiony)