Jak walczyć ze strachem?

31. Data: 2016-05-27 08:12:15

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Thu, 26 May 2016 22:14:39 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

net...

>Jak widzę ty bez swej głupoty ani-ani...

Hehehehe, a trzeba było skorzystać z okazji by pomilczeć, tak coś czułem, że
się wystawisz, a potem będziesz się wiła :-)

32. Data: 2016-05-27 08:16:58

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Thu, 26 May 2016 21:58:46 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-05-26 20:28, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

>Jak chcesz udowodnić, że choroba u niezaszczepionej, chorującej grupy N w
>przypadku zaszczepienia nie wystąpiłaby?

To jest trywialne, matołku :-)

>Jak chcesz udowodnić, że u zdrowej, zaszczepionej grupy Z w przypadku
>niezaszczepienia wystąpiłaby choroba?

Nikt nie sugeruje, że ci którzy nie zachorowali mają płacić, więc nie ma po
co dowodzić, matołku :-)

>Nie da się tego udowodnić, podobnie jak nie da się udowodnić, że pijany
>rowerzysta, gdyby nie pił alkoholu przed jazdą, nie wjechałby w słup
>oświetleniowy - wystarczy bowiem np.że, jako trzeźwy, obejrzałby się za
>łądną dziewczyną podczas jazdy :->

No właśnie z kierowcami to samo - zlikwidować mandaty za jazdę po pijanemu!

>Więc racz nie cytować bzdur, które służą "li "jedynie zastraszaniu durniów.

Ależ co chrumcia, zastraszanie szczepionkami to chrumci robota, chrumcia już
zapomniała w ferworze?

33. Data: 2016-05-27 08:59:01

Temat: Re: Jak walczy? ze strachem?
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-27 o 08:04, "Przemys?aw Debski" <p...@g...pl> pisze:

> Swietnie, to teraz jeszcze dowod (bo rzecz nie w tym czy to
> prawda, tylko czy da sie udowodnic) i jeste?my w
> domu.

Czy policyjne statystyki są dowodem?

Pozdrawiam
Piotr

34. Data: 2016-05-27 09:03:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Pszemol
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...

> ?? Co takiego? Brzmi zabawnie. Czy możesz przybliżyć temat? :-
>

> Dziś jest Boże Ciało w Polsce, bo 700 lat temu, miał miejsce "CUD".
> Opłatek jest biały, a zrobił się czerwony i wprowadzono przez to
> wydarzenie obecne święto. Oddawna wiadomo że bakteria z dróg moczowych
> zamieni opłatek w czerwony. Tak więc ksiądz bawił się fujarą, wziął w
> łapy opłatek i ten zamienił się na czerwono. A to debilstwo co teraz biega
> po ulicy, oddaje cześć bakterii moczowej w 21 wieku. No nie pojeby?

A jakieś konkrety podasz? Np. nazwę tej bakterii i skąd się kolor czerwony
bierze?

30388,czy-dlugi-weekend-zawdzieczamy-bakterii-skad-d
okladnie-wzielo.html?order=najnowsze#opinions

35. Data: 2016-05-27 09:13:06

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-27 o 02:04, Pszemol pisze:

> A jakieś konkrety podasz? Np. nazwę tej bakterii i skąd się kolor
> czerwony bierze?

serratia marcescens
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pa%C5%82eczka_krwawa

"Dzięki wytwarzaniu czerwonego pigmentu (prodigiozyny[3]) oraz zdolności
wzrostu na skrobi zawartej w chlebie, to właśnie ta bakteria mogła być
odpowiedzialna za niektóre przypadki rzekomo będące cudami
eucharystycznymi, polegającymi na pojawieniu się substancji
przypominającej krew na hostii[4][1], szczególnie że ta przechowywana
jest często w warunkach sprzyjających wzrostowi pałeczek[2]. Po naukowym
wyjaśnieniu zjawiska Kościół katolicki wprowadził szczegółowe przepisy
określające warunki przechowywania hostii oraz okres maksymalnego
przechowywania."

Pozdrawiam
Piotr

36. Data: 2016-05-27 10:04:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszede wszystkim ograniczyć spożycie pietruszki
(jak sama nazwa wskazuje ziela Piotra, co to miał cykora)
no i oczywiście samej cykori - też jak sama nazwa wskazuje.
Może wtedy pszestaniesz się bać.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

37. Data: 2016-05-27 11:33:46

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemys?aw Debski " napisał w wiadomości grup

Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> Wrote in message:

>Oczywiscie. Ale watpie czy znajdziesz w nich cos na temat wypadkow
> spowodowanych przez ogladaj?cych si? za dziewczynami.

Hehehe świat bezmyślnego korwinisty musi być naprawdę prosty.

38. Data: 2016-05-27 11:50:05

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 20:08 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-05-26 15:13, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:
.net...

enie-obowiazkowych-szczepien-ochronnych-Nie-teraz,11
9124,1018.html

> Wielka rewolucja.
>
> "Ale równocześnie, rodzice tych dzieci powinni mieć podwyższoną składkę
> ubezpieczenia zdrowotnego albo partycypować w kosztach leczenia, gdy ich
> dzieci zachorują na zakażenie, któremu można było zapobiec dzięki
> szczepieniom.
> Ponadto, uważam, że osoby, które świadomie zniechęcają innych do
> szczepień poprzez np. szerzenie nieprawdziwych informacji, powinny karom
> podlegać."
> z tej samej linki

Oczywiście, że rewolucja - odwrót od dotychczasowej propagandy.
Nagle "naczelny" wakcynolog ostrożnie wycofuje się ze swojej pozycji.
Te złogi jeszcze długo będą się wić i przekonywać, to w końcu "sól ich
życia" i nawet przed sobą trudno przyznać klęskę filozofii zmuszania do
szczepień.
To mało?

Uwaga - nie jestem przeciwnikiem szczepień! Jestem przeciwnikiem zmuszania
rodziców do działania wbrew swojemu przekonaniu o dobru dziecka!

--
Trefniś

39. Data: 2016-05-27 11:54:51

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-27 o 10:31, "Przemys?aw Debski" <p...@g...pl> pisze:

> Oczywiscie.

No to masz dowód :)

> Ale watpie czy znajdziesz w nich cos na temat wypadkow
> spowodowanych przez ogladaj?cych si? za dziewczynami.

http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
ypadki-drogowe-raporty-roczne.html

Są tam też dla rowerzystów, ale nie chciało mi się aż tak głęboko kopać...

"W 2015 roku do Policji zgłoszono 32 967 wypadków drogowych"

"W 2015 roku użytkownicy dróg (kierujący, piesi, pasażerowie) będący pod
działaniem alkoholu uczestniczyli w 3 128 wypadkach drogowych (9,5%
ogółu wypadków)"

"Przyczyny wypadków drogowych spowodowanych przez kierujących (...)
Inne przyczyny 140"

Zakładam, że "inne przyczyny" zawierają również oglądanie się za
dziewczynami :)

> No i
> pamietajmy ze nie bylo mowy o ograniczaniu sie do naszego
> pieknego kraju.

https://www.youtube.com/watch?v=D-0hBHTDnJ8

Pozdrawiam
Piotr

40. Data: 2016-05-27 12:01:39

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 20:59 Ghost <n...@d...pl> pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Uhm, każdy pod warunkiem, że jest nim adwokat-przygłup-trefniś, który
> linkuje wypowiedzi zwalczającego jego tezy.

Ale oczywiście dyskusji nie podjąłeś, bo ów Trefniś wytarłby podłogę i
byłoby Ghostowi wstyd...
Nie naprawiaj błędu, bo przynajmniej na p.s.psychologia rozwiejesz
wątpliwości nt. swojej kondycji...

--
Trefniś

Raport Gęgaczy 2