Jak wyczyścić zamszowe kozaki?

1. Data: 2004-10-28 08:37:53

Temat: Jak wyczyścić zamszowe kozaki?
Od: "Czort" <w...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zbliża się zima, a ja mam problem. Kupione w zeszłym roku kozaki trochę się
zabrudziły, zakurzyły. Problem w tym, że są koloru jasny beż i z zamszu. Nie
wiem czym czyścić takie kozaki, żeby potem w dalszym ciągu nadawały się do
chodzenia. Proszę o rady, ew. środki do czyszczenia i namiary, gdzie kupić.

Kinga

1. Data: 2004-10-28 10:12:38

Temat: Re: Jak wyczyścić zamszowe kozaki?
Od: "maxscandal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :)
Mam taki domowy sprawdzony sposób:
Musisz zrobić roztwór wody z octem 7:1 (7 jednostek ciepłej wody na 1 octu)
Potem weź szczoteczkę (np taką do czyszczenia dłońi) zamocz w roztworze,
strząśnij nadmiar tak by była lekko wilgotna i szczotkuj buty.WAŻNE SZCZOTKUJ
TYLKO W JEDNYM KIERUNKU np od nosków do piety , tak wyczesany zamsz zostawa na
kilka godzin w przewiewnym miejscu, w razie braku rezultatów powtorz raz
jeszcze. NIE DOPUŚĆ DO NADMIERNEGO ZAMOCZENIA ZAMSZU. U mnie metoda sprawdza
się w 100 %.
Możesz też kupić odpowiednie środki np. KIWI w hipaermarketach i lepszych
sklepach obuwniczych cena 9-15 zł

1. Data: 2004-10-29 08:37:50

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czort" <w...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem czym czyścić takie kozaki, żeby potem w dalszym ciągu nadawały się do
> chodzenia. Proszę o rady, ew. środki do czyszczenia i namiary, gdzie

innym domowym sposobem jest potraktowac je para.. wstaw wode w czajniku,
potem kozaki nad pare ale ich nie zamocz.. kiedy troszke "ostygna" przeczysc
je szczotka (moze byc ubraniowa)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-10-30 15:17:35

Od: "Czarna" <w...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maxscandal" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
> się w 100 %.
> Możesz też kupić odpowiednie środki np. KIWI w hipaermarketach i lepszych

Dzięki wielkie za radę. Sposób się sprawdził w 100% a kozaki całe ;)

Kinga

Pralka Candy czy Polar ?
instrukcja obsługi - piekarnik AEG
Naprawa Pralek