Pralka Candy czy Polar ?

1. Data: 2004-10-28 07:02:38

Temat: Pralka Candy czy Polar ?
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Chcę kupić z moja dziewczyną na połowę pralkę (ładowaną od góry). W Domarze
widzialiśmy w promocji pralkę Candy CTS101
http://pralki-top.candy.pl/produkt/199 (cena 1399zł) (1000obr) , PWA830
(http://www.polar.com.pl/i.php?i=42#) - 1299zł ...

Najbardziej podoba mi się Candy (ładny wygląd , i spore obroty). Pora tez
mógby być ale obroty o 200 mniejsze i chyba prostsza wogóle jest :)

Niestety istotnym elementem w wyborze jest cena oraz ważne aby to była
pralka klasy AA (energooszczedność - A , pranie - A).

Co polecacie ? Dzięki

/// Kaszpir ///

1. Data: 2004-10-31 20:25:23

Temat: Re: Pralka Candy czy Polar ?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 lata miałam Polar , teraz mam Candy 1000 obrotów.
Żałuję, że polara oddałam bratu (Candy to nagroda w konkursie, niby lepsza
firma).
Dlaczego Polar lepszy (na szybkości, bo święta)?
1. Pranie wstępne nie wymaga czekania na skończenie (w candy musisz potem
"dostawić" własściwe).
2. Lcizba obrotów ta sama, płynne ustawianie.
3. Najważniejsza wada candy - w uczczelce wokół góry zbiera się woda, którą
musisz wycierać (w polarze - uszczelka jest płaska, więc woda spływa i
wysycha, nie trzeba wycierać). Jeśli zaniedbasz wycieranie, siada pleśń .
Nas czeka właśnie trzecia wymana zapleśniałeś uszczelki (koszt po;nad 150
zł, niestety). Wycieranie w candy jest fatalne, bo uszczelka tworzy
"kieszeń" - albo ranisz ręce, albo używasz kijka. Coś okropnego.

Wiecej inf na priv, bo rzadko ostatnio zaglądam na .dom.

Pozdrowienia
(sprawdź, czy nie antyspamowy mail)
Dorota

1. Data: 2004-11-02 07:06:39

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż już za późno :(

Kupiłem Candy w sobotę ...

Model CTS101 (najnowszy model). Pierwsze wrażenia przy zakupiem bardzo
korzystne. Jako największe zalety to duuuży otwór wsadu prania (większy niż
u konkurencji (jak oni to zrobili ???) , lepze wykonanie niż u konkurencji
(polar , whirpool (wykończenie)) , ekonomicznośc (pobór pradu i wody) ,
elektroniczny programator (konkurencja w tej cenie miała manuale pokretelka)

Co do pralek łądowanych od gory to moja pierwsza pralka tego typu , moja
siostra jak i mama mają pralki Candu od około 4-5 lat (ładowane z boku ,
wąskie 33cm) i są zadowlone :)

A co do mnie zobaczy się :)

/// Kaszpir ///

instrukcja obsługi - piekarnik AEG