Jak wyprodukować klony Matki Teresy?!

81. Data: 2007-02-04 17:39:04

Temat: Re: Jak wyprodukować klony Matki Teresy?!
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 12:44, "... All Toski" <a...@p...not.pl> wrote:

> Widzę Hanko, że stała się rzecz ... spodziewana (chyba przez eżonę też).
> Nieco nam wychłodniało... tak? :).

Nie.
Ale jeśli mam pisać o niczym lub udawać konstruktywną aktywność -
to po prostu nie piszę wcale (tak już mam i nie zawsze chce mi się
to zmieniać *pod publiczkę*- publiczka niech wybaczy ).
A poza tym - jesteś mocno zajęty, znam ten stan, bo sama to
przerabiam od kilku miesięcy - miało się skończyć wraz ze starym
rokiem - trwa dalej i jest uciążliwe :(

> No i szkoda, szkoda.. bo nie ma to jak hotplaye niewinne,
> które napędzają myśli, inspirując do działania w całkowicie zaskakująco
> niezwiązanych dziedzinach.

Nie żałuj,nie szkoduj,u mnie to tylko mały antrakt,wynikły także
ze zmęczenia fizycznego.

> Sądzę, że nie jest w stanie tego zrozumieć
> nikt, kto nigdy nie był wynalazcą, komu nigdy nie zdarzyło się
> gwałtowne znalezienie dawno poszukiwanego rozwiązania,
> kto biegł całe życie od słupka do słupka, wedle wyznaczonej przez innych
> drogi.

Żadnych słupków,żadnych wyznaczanych przez innych szlaków
- zawsze na przełaj i w dodatku pod górkę ;)
Ale - o ile ciekawiej ! A jakie widoki !

> Niemniej, miło jest widzieć ludzi zaangażowanych w dyskursy
> na poziomie.

Nooo.
(To była odp *na poziomie* ,hehe)

(...)
> Jest więc jak najbardziej na miejscu poszukiwanie takich form
> i środków, które wiążą bardziej niż dotychczas umysły ze sobą.
> Ku chwale (hehe) dalszego rozkręcania .... [przemilczę czego].
> Bo i nie wiadomo w zasadzie jak daleko to się może rozkręcać
> i dokąd nasz wszystkich kiedyś wywieźć!

Odległość wywiezienia (wywodzenia) zależy wyłącznie od treści
umysłów osób uczestniczących, ale może lepiej nie wchodźmy
w szczegóły ;))

Komu Ty to mówisz?? Mnie??
Da się, da się, nie marudź. Tylko trzeba chcieć.

> :)). Wybacz. Musiałem coś takiego zrobić, bo jestem po prostu
> terroryzowany (skoro już skarżypyta, to niech się dzieje wola i skrzypce ;)).
> Sama widzisz, że sprawa jest poważna.
>
> I żadna, znana mi kobieta, nie jest w stanie tego zrozumieć!!!

Tak do końca nie jestem pewna, czy wiem, o co chodzi, ale
- jak wyżej: nie wchodźmy w szczegóły.
Powiem tylko, że niektóre Niedźwiedzie też nie są w stanie
zrozumieć moich działań, ale uznałam, że to już Ich problem
jest i tyle. A jeśli się nie podoba - cóż, jest tyle drzwi na
świecie...

> Ale czy są uzbrojeni w okoliczne sztachety z płota?
> Czy może tylko ostrożni obserwatorzy, łacni nowych tematów?

Powiem tak : moje ekstremalne pomysły na życie już chyba
lekko zobojętniły okolicę (a sąsiadów mam nieprzeciętnych!! ),
no i sztachety raczej nie wchodzą w grę ;) - nie ten poziom, he he.
Co najwyżej kute elementy ogrodzenia.

(...)

> I tak trzymać!
> A gdy coś dopada znienacka, czas wracać na psp i się wywnętrzyć,
> coby innym zdawało się że "pomagają"...;))

Tiaa,szczególnie jeden taki był mi pomocny nadzwyczaj.

(...)

> Jeśli to uczynię to musiałbym najpierw posłać Ci opis Litewki, i potem
> usłyszeć że "w to wchodzisz". Rzecz jednak zdaje się wymagać męskiej reki.
> OK. Twój adres zdaje się jest w porządku więc wyślę to dziś wieczór na coldpleya.

Spróbuję poszukać jakiegoś Niedźwiedzia-Informatyka.
Dzięki za wszystkie szczegóły techniczne, bardzo mi pomogły.
Szybko się uczę, ale muszę mieć od kogo się uczyć ;))

Resume:
- żadnych ochłodzeń
- czekam na program i opis Litewki
- pozdrowienia, również dla niesprecyzowanych

Hanka
;) spoko, to ciągle ja

82. Data: 2007-03-01 09:14:34

Od: "mania" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 12:44, "... All Toski" <a...@p...not.pl> wrote:

[...]
> I żadna, znana mi kobieta, nie jest w stanie tego zrozumieć!!!
> Choć... zdaje się, kiedyś rozumiała to nieodżałowanej pamięci
> Mania z Wilczyńskich :).
[...]
> All

W stół uderzasz?
Wilka z lasu wywołujesz?

;o)
łakomczuch głasków
Mania

83. Data: 2007-03-01 09:24:12

Od: paweł niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

mania<m...@g...com>
ps.com

> On 4 Lut, 12:44, "... All Toski" <a...@p...not.pl> wrote:
>
> [...]
> [...]
>
> W stół uderzasz?
> Wilka z lasu wywołujesz?
>
> ;o)
> łakomczuch głasków
> Mania

Ooo, co słychać Maniuelo? :)

Paweł

84. Data: 2007-03-01 10:12:07

Od: "mania" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 10:24, paweł niezbecki <s...@l...po> wrote:

> Ooo, co słychać Maniuelo? :)
>
> Paweł

widzę, że z uśmiechem wyrażasz zainteresowanie moim postem
to miłe
zatem w tej chwili dobrze słychać

Mania

PS a nie mógłbyś mi u licha zadać prostszego pytania ;D

85. Data: 2007-03-01 10:13:51

Od: paweł niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

mania<m...@g...com>
ps.com

[...]
> [...]
> zatem w tej chwili dobrze słychać
>
> Mania
>
> PS a nie mógłbyś mi u licha zadać prostszego pytania ;D

nie chciałem w żaden sposób sugerować odpowiedzi :)

pn

86. Data: 2007-03-01 10:17:34

Od: "mania" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<es690f$ka5$1@news.onet.pl>
5...@t...googlegroups.com

> [...]
>
> nie chciałem w żaden sposób sugerować odpowiedzi :)
>
> pn

to Ci się udało :)

Mań

klony
Wybór Uczelni :)
Czy to już alkoholizm? :-)
czy ktos na grupe spozywa kupy ludzkie?
Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt