czy ktos na grupe spozywa kupy ludzkie?

1. Data: 2007-01-20 22:40:43

Temat: czy ktos na grupe spozywa kupy ludzkie?
Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jw.

pozdrawiam cieplutenko - blue taxi

2. Data: 2007-01-20 23:40:40

Temat: Re: czy ktos na grupe spozywa kupy ludzkie?
Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juziek kochanie znów używałeś mojej brązowej szminki ty łobuzie...

3. Data: 2007-01-21 17:57:21

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

blue taxi napisał(a):
> jw.
>
> pozdrawiam cieplutenko - blue taxi

co jest z Tobą? oczywiste, że nie jesteś normalny, bo nikt normalny
się posunąłby się do tak prostackiej prowokacji tylko po to, żeby
zwrócić na siebie uwagę. zresztą to już nawet nie jest
prowokacja... nikogo już nie bulwersuje kwestia jedzenia kup.

nie to że się jakoś nad tym zastanawiam, bo całkowicie jest mi to
obojętne, ale że mam wolną chwile i chciałem sobie podszkolić
warsztat, to się zainteresowałem twoim zainteresowaniem a propos
jedzenia kup. więc szukasz kogoś kto je jada?

kiepski to pomysł na badanie rynku. jeśli chcesz otworzyć
egzotyczną restauracje, wysil się trochę. sprawdź jak smakuje ta
kupa, no chyba że już wiesz. wtedy odpowiedz sobie na pytanie, ilu
osobom ona też posmakuje? jeśli statystyka będzie na Twoją
korzyść, to do dzieła!

4. Data: 2007-01-21 18:19:22

Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

musi mu jego kupa bardzo smakować

5. Data: 2007-01-21 18:22:20

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek napisał(a):
> musi mu jego kupa bardzo smakować

Dlatego pisuje do pl.rec. kuchnia.

Alkmina

Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt
zarzadzanie kierowcami - prosze o opinie -
nieprawdziwy świat
...po prostu muzyka?
_(.)_ żródła Etyki