Jak zrobic Tortille??

1. Data: 2001-03-05 15:39:56

Temat: Jak zrobic Tortille??
Od: "greg" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Czy ktos zna przepis na w/w nalesniki

greg

1. Data: 2001-03-05 16:13:11

Temat: Re: Jak zrobic Tortille??
Od: "Tomasz Ostrowicz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik greg <g...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aa3b36f$...@n...vogel.pl...
> Hi!
> Czy ktos zna przepis na w/w nalesniki
>
> greg

Ja pytalem o to juz 02.01.br
I dostalem taka odpowiedz od Grzegorza Drabika:

> Czy ktos z szanownych grupowiczow robil juz we wlasnym zakresie te
> tortille, bo nie sa to chyba jednak zwykle nalesniki, a jak wiadomo
> diabel tkwi w szczegolach. Bardzo prosze o przepis, i o te
szczegoly.

http://www.restaurants.pl/przepisy/taco.htm

Tomek

1. Data: 2001-03-05 16:23:24

Od: "greg" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki
:-))

Grzechu

1. Data: 2001-03-07 09:14:27

Od: Iza Walkiewicz <I...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja probowalam w weekend zrobic je wlasnie wedlug tego przepisu,
nadzienie i sosik wyszly naprawde smakowite
Ale tortille.......
Niby zrobilam wszytko tak jak w tym przepisie - dokladnie!
Wstawilam do piekarnika, i zrobily sie bardzo sztywne i chrupiace , tak
jak ciasto na kluski pieczone kiedys na blasze, no i nie bylo juz mowy o
zadnym zawijaniu. Dodam, ze nie mozliwe ze trzymalam je w piekarniku za
dlugo i sie spiekly, one poprostu w zadnej fazie pieczenia nie byly
elastyczne, no moze na samym poczatku jak byly surowe :-)
Czy ktos moze mi powiedziec co zrobilam nie tak????
Pozdrawiam
Iza

Pierś kurza i różne takie...
Chinczyk