Jak zrobić matową farbę olejną?

1. Data: 2004-11-18 12:58:38

Temat: Jak zrobić matową farbę olejną?
Od: "Niki K." <a...@t...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić matową farbę olejną?
_______
Niki

1. Data: 2004-11-18 13:54:12

Temat: Re: Jak zrobić matową farbę olejną?
Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić matowš farbę olejnš?

Dodaj ,,TALK-u,,

1. Data: 2004-11-18 21:25:40

Od: Włodek Chrzanowski <w...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niki K. napisał(a):

> Jak zrobić matową farbę olejną?

niechciałbym zostać źle zrozumiany, ale jeżeli to nie jest produkcja
masowa, to może po prostu kupić. W sprzedaży są pół matowe, matowe, i
satynowe. potuptaj do sklepu z farbami. Nawiązując do następnego posta,
talk nie zawsze jest łatwy do dostania.
--
Pozdrawiam, Włodek Chrzanowski
ludzie, otwórzcie szafy i mówcie DO RZECZY

1. Data: 2004-11-19 02:24:48

Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Nov 2004 13:58:38 +0100, "Niki K."
<a...@t...zabrze.net.pl> wrote:

>Jak zrobić matową farbę olejną?
Uzywalem talku, efekt bardzo dobry
m.
Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu

1. Data: 2004-11-19 06:44:05

Temat: Re: Jak zrobić matowš farbę olejnš?
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 19.11.2004 roku, Nexus wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Uzywalem talku, efekt bardzo dobry

Pod warunkiem, że miałeś już olejną niematową.
Niki pyta jak *zrobić* matową, a nie przerobić błyszczącą ;-)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

1. Data: 2004-11-22 22:40:24

Od: "Niki K." <a...@t...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Włodek Chrzanowski" <w...@f...pl> napisał w wiadomości

> niechciałbym zostać źle zrozumiany, ale jeżeli to nie jest produkcja
> masowa, to może po prostu kupić. W sprzedaży są pół matowe, matowe, i
> satynowe. potuptaj do sklepu z farbami. Nawiązując do następnego posta,

potuptałam właśnie i efekt przeszedł moje oczekiwania (psu narządy
gonadalne chyba tak się błyszczą!),
możesz wspomnieć o producentach?
______________________
Niki K

1. Data: 2004-11-24 09:01:58

Od: Włodek Chrzanowski <w...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niki K. napisał(a):

> potuptałam właśnie i efekt przeszedł moje oczekiwania (psu narządy
> gonadalne chyba tak się błyszczą!),

:)
> możesz wspomnieć o producentach?

http://www.nobiles.pl/oferta_ogolne.html
http://www.levis-farby.pl/ strona we flash-u więc poszukaj dział do
wnętrz dekoracja drewna metalu Aqualux 40
http://www.dekoral.pl/produkty_drzwi_i_okna.php

to tak dla przykładu, a z własnego doświadczenia wiem, że sklepy z
farbami niechętnie zamawiają farby matowe, jest na nie mniejsze
zapotrzebowanie, a dostawczy płacić trzeba, no termin przydatności do
stosowania ucieka na sklepowej półce

--
Pozdrawiam, Włodek Chrzanowski
ludzie, otwórzcie szafy i mówcie DO RZECZY
GG 4685701, http://www.budowanie.tk
wch4 MAŁPA wp KROPKA pl

Uszczelnienie kabiny prysznicowej
POMOC O NAMIAR NA AGDRTV !!!
Ogrzewanie - fachoowcy pomożcie ! Licze na WAS !!!
Sklepy/hurtownie agd w Krakowie?
Szyba żaroodporna